Переводчик

Страницы

Уважаемые друзья!

Я рада приветствовать Вас на своем блоге. Надеюсь, наше общение будет плодотворным и интересным.

На страницах моего блога Вы сможете узнать о событиях нашего класса и некоторых моих личных наработках.

Дистанційне навчання 25.03, 26.03

26.03
1 урок Математика
1. Веселе повторення з Віртуальною школою

2. Учора вам довелося розвязувати задачі разом з Сонечком і Равликом. Але виникли деякі проблеми. Тому я ще раз пропоную переглянути наступне відео і перевірити свою роботу.
Коли в задачі є слова «на … більше» або «на … менше», ми порівнюємо величини. Чи не так? Пригадайте зелену і золоту смужки! Тому у нас дві величини! Ми ж їх порівнюємо!
Перевіримо задачі про курчат і моркву. Їх не потрібно було фотографувати. Це ваша додаткова робота, кому потрібно потренуватися. Але ж, подивіться на фото. Чи так ви склали модель?
А ось задачі про Зайчика і Білочку, які приїхали на ярмарок, розв'язати потрібно було. Перевір свою роботу.
УВАГА! Якщо в задачі йдеться про кілька величин, які порівнюють, треба креслити УСІ величини (відрізки) та їх порівнювати! 
Для самостійної роботи  3 задачі. Виконай роботу так, як ти вчився (вчилася) на відео та фото зверху!
Розв'язати, сфотографувати, надіслати.
3. Пам’ятаєш, ми знаходили разом з тобою невідомі компоненти? Сьогодні закріпимо цей матеріал.
Пригадай, як називаються компоненти при додаванні та відніманні.
А що з цих компонентів ціле і частини?
Виконай завдання з підручника: сторінка 91 № 5. Обов’язково познач ціле і частини. Після кожного рівняння покажи, як ти знаходив (знаходила) невідомий компонент. Отже, у тебе має бути записано 8 рівнянь. Якщо забув, як це робити, повернися до уроку математики 24 березня.
Сфотографувати, надіслати.
4. Щодня повторюй склад числа.
Будиночки розмістили біля свого столу?
2 урок. Я досліджую світ
Наші діти працювали й додатково. Разом з батьками показують нам досліди з водою! Які молодці! Це неперевершено! Долучайтеся!


Попрацюй у зошиті з ЯДС. Сторінка 25.

Сфотографуй, надішли.












3 урок.Навчання грамоти
Сьогодні нова тема.
1. Почнемо з нашої Стрічки букв.
Пясни батькам, що це за букви, які звуки вони позначають.
Чому букви живуть на верхньому поверсі і на нижньому.
Чому букви різного кольору.
Букви позначають  приголосні звуки.
На верхньому поверсі живуть букви, які позначають дзвінкі приголосні, а знизу - букви, що позначають глухі приголосні.
Якщо буква синьо-зеленого кольору, вона позначає і тверий звук, і м'який.
Якщо буква синьо-жовтого кольору, вона позначає завжди твердий звук. І тільки перед звуком [і] цей приголосний пом'якшується.
Пригадали?
2. А тепер слухай уважно.
Запам'ятай! Цей звук завжди твердий!
3. Зараз подивись на малюнки, чітко вимови назви предметів, склади звукову модель, склади, наголос. Сфотографуй, надішли. Увага! Тільки звукову. Буквами не позначати. Але спершу пригадай, які приголосні завжди тверді, а перед звуком [і трішки пом'якшуються.

Як вимовляємо новий звук у цих словах? Твердо.
4. Тепер подивись на малюнок
Що це?
Вимовляй!

5. Як називається ця квітка?
Склади звукову модель. Сфотографуй, надішли.
6. Тепер прийшов час познайомитися з буквою.
Дивись на неї.
7. Скажи, де на Стрічці букв буде розташована буква "ЄФ"?
Тепер ти знаєш нову букву!
8. Буквар. Сторінка 54. Прочитай склади і слова.




25.03
Добрий день, мої першачки! Сподіваюся, ви всі маєте бажання отримати «вподобайки»! Тож, почнемо працювати!
1 урок. Математика
До нас на урок завітали Сонечко і Равлик. Вони вам допоможуть скласти таблицю додавання і віднімання чисел 7, 8, 9. 
Ви повторите, як таблиця додавання допомагає скласти рівняння на віднімання.

Тепер закріпимо вміння розв’язувати задачі.
Так, Сонечко і Равлик не вміють креслити моделі (відрізки) до задач. Але, ви їх навчите?!
Послухай ще раз першу задачку.
В умові задачі є слова «на 5 книжок більше».
Що це значить?
Пам’ятаєте, у нас в класі є дві смужечки: зелена і золота?
Що ми говорили про зелену? Так, вона більше за довжиною.
Як ми це дізнавалися? Ми ці смужки ПОРІВНЮВАЛИ, накладали одну на другу.
Зелена смужечка довша за золоту. На скільки?
На ту зайву частинку, яка залишилася не закритою.
Отже, ми говоримо, «на 5 більше» - це стільки ж, і ще 5.
Зелена смужка на 5 більше, ніж золота.
Тепер склади самостійно схему (модель, відрізки) до першої задачі.
Знайди "ікс"Х - невідоме у задачі (запитання).
Зверни увагу! Тепер Сонечко і Равлик будуть нас навчати записувати задачу. 
Що вони написали після розв'язання задачі?
Так, вони записали слово ВІДПОВІДЬ.
Навчися і ти записувати це слово після того, як знайдеш шукане.
Не забудь у дужках написати, про що була задача. Про книжки (к.).
Переходимо до другої задачі.
Що значить «на 4 мишки менше»?
Так, це стільки ж, але без 4.
Про яку смужку так можна сказати?
Правильно, про золоту. Вона така ж, як і зелена, тільки без 4, або золота смужка менше, ніж зелена на 4.
Склади модель задачі, розв'яжи задачу, запиши відповідь.
Сфотографуй обидві задачі, надішли мені.
Повторити й закріпити матеріал можна на сторінках 63- 64 підручника.
На допомогу тобі!
А тепер самостійно розв'яжи задачі. Запиши їх, сфотографуй, надішли.
Творча робота над задачами***.
Для тих, хто відчуває впевненість і вже навчився розв'язувати задачі на збільшення та зменшення величин.
Яке слово треба вставити у задачу? Розкажи  батькам. Навчи їх розв'язувати такі задачі.
Якщо ти був уважним на уроках, така робота не принесе тобі труднощів. Ми багато разів робили це в класі.
Порівняння чисел.
На минулих уроках ми розбирали, як знайти, на скільки одне число більше за інше. Зроби тепер це самотійно. Якщо забув, як записувати, повернись до уроку математики 23 березня. Розташуй записи у два стовпчика. Скільки нерівностей буде в кожному стовпчику? Як ти здогадався?
Сфотографуй, надішли.
2 урок. Письмо
Пропис. Сторінка 45 строчки 2, 3, 4. Писати речення ручкою. Позначати склади й наголос олівцем. Зеленим кольором підкреслити місця, де можна припуститися помилки (будемо їх називати "помилконебезпечні місця"). Нагадую! Початок речення, кінець речення, м'який знак. Олівцем обвести букви, які позначають два звуки.
Сфотографувати, надіслати.
3 урок. Фізичне виховання
Переходь за посиланням
Тисни ТУТ
4 урок. Навчання грамоти
1. Перевіримо, як ти прочитав текст у Букварі на сторінці 51.
Сподіваюся, ті спитав у батьків, що означають слова:
частувала
стурбовано
вимостить
кубельце
Де відпочивали Тетянка з бабусею?
Коли вони відпочивали?
Який гість потрапив до Тетянки та її бабусі?
Чим пригостила бабуся їжачка?
Чим годувала їжачка Тетянка?
Що турбувало Тетянку?
Що дізналася Тетянка про життя їжачків узимку?
А ти про що дізнався?
Що ти можеш сказати про Тетянку? Якою дівчинкою вона була?
2. Перегорни сторінку Букваря (с.52)
Подивись на малюнок. Як ти думаєш, про що, про кого ми сьогодні будемо говорити?

3. Перш за все, виконай вправу.
Треба визначити склади у словах.

4. Дай відповіді на питання:
Як називається наша країна?
Як називається столиця України?
Чи любиш ти свою Україну?
5. Відкрий Буквар на сторінці 52. Читай разом зі мною на відео.
А тепер трохи швидше.
А тепер ще швидше!
Саме так треба читати тексти. Тепер ти можеш це робити разом з батьками.
6. Буквар. Сторінка 53. Прочитай заголовок тексту.
Як ти думаєш, про що буде текст?
А що таке ЕКСКУРСІЯ?
У тексті тобі зустрінуться такі слова:
повідомила
екскурсійний
вокзал
майдан
незалежність
милуватися
відвідати
Спитай про ці слова у батьків.
Прочитай текст 2 рази.
Хочете потрапити разом з дітками та Ольгою Миколаївною до Києва?
Що вас вразило?
Чи побачили ви пам’ятник засновникам Києва?
Пригадайте, як їх звали?
На берегах якої ріки розташоване місто Київ?
А що ви знаєте про місто Київ?
5 урок. Я досліджую світ
Вода.
Лабораторія цікавих дослідів.
Три стани води.
Вода - мандрівниця.
Чому іде дощик?
Вода-чаклунка.
Запам’ятай слова РЕЧОВИНА, ПАРА, ДЖЕРЕЛО.
Спитай батьків, що це?
Хочеш самостійно провести досліди?*** Спитай про це батьків! Проведи досліди з водою, зніми відео. Надішли мені.
Чому нам потрібна вода.
Повторимо, яке значення має вода, де в природі можемо  побачити воду.
Як економно використовувати воду вдома.
6 урок. Трудове навчання. 
Сподіваюся, твій день пройшов цікаво, пізнавально. Ти дізнався багато нового. А це  завжди гарний настрій! Може, тобі щось було складно, і ти засмучувався?!
Пропоную зробити смайлики.
Дивись відео.
Сфотографуй, надішли.

Комментариев нет:

Отправить комментарий