Переводчик

Страницы

Уважаемые друзья!

Я рада приветствовать Вас на своем блоге. Надеюсь, наше общение будет плодотворным и интересным.

На страницах моего блога Вы сможете узнать о событиях нашего класса и некоторых моих личных наработках.

Дистанційне навчання 03.04, 06.04

06.04
Доброго ранку, любі дітки й батьки!
Увага! Будь ласка, щодня заходьте на сайт школи й знову
реєструйтеся, як і перший раз. Адміністрація школи щодня перевіряє наявність учнів та їх роботу у період карантину. Не забувайте!
1 урок. ЯДС

Спочатку повторимо, що ми вже знаємо про ґрунт.

Досліди. З чого складається ґрунт.
Ми з вами не будемо проводити вдома такі досліди. Подивимося, як це роблять дітки із інших шкіл.
Цікаво?
Тепер попрацюй з підручником. Сторінка 59 - 60.
Запам'ятай нові  слова та їх лексичне значення.  Ми їх будемо використовувати у мовленні.
Якщо є час, передивися ще одне відео.
Цікаво дізнаватися нове?!

2 урок. Навчання грамоти
1. Повторимо усе, що ми знаємо про звуки.
Мені приємно, що ви усе пам'ятаєте!
2. А тепер! Нові секрети української мови. 
Ви ж любите секрети?!
По-перше, відгадаймо загадку і разом зі мною вимовляймо слово - відгадку.
Наступна загадка
І ще одна загадка для тебе.
Повтори ще раз слова відгадки разом зі мною. 
Шановні батьки, звертайте увагу на те, щоб діти правильно вимовляли новий звук. Під час вимови зуби стулені, губи розкриті, язик упирається в нижні зуби. Сильний струмінь повітря, що виходить з голосом, натрапляє на перешкоду, що створюється язиком і зубами. Вимовте разом цей звук, поспостерігайте за його утворенням.
Перевір себе. Ось така фішка має лежати у тебе на столі.
Працюємо далі. Слухай уважно слова, які я вимовляю. 
Для батьків! Коли ми вимовляємо звук,  середня частина язика більш напружена і притиснута до верхнього піднебіння. Цей звук вимовляється м’яко.
Прослухав слова? Чи є в них наш новий звук?
Ні, немає. Цей звук схожий на перший, це його "братик", він вимовляється м'яко.
Поклади фішку 
Отже, сьогодні ми познайомилися з новими звуками, двома "братиками": твердим і м'яким. 
Наступне спостереження! Продовжуємо дізнаватися секрети нового звука!
Голосно й чітко вимови новий твердий звук.
Він дзвінкий. Голосові зв'зки працюють. А тепер спробуй вимкнути голосові зв'язки. Який звук ти отримав?
Такий же дослід проведи з м'яким новим звуком. Який звук ти отримав?
А тепер послухай мене.
Сьогодні ми були справжніми дослідниками. Запам’ятай нові звуки, вимовляй разом зі мною. 
В  українській мові один звук ми будемо позначати на письмі двома буквами: Д З. Дві букви! Уявляєш?! А звук один!
3. Додатковий матеріал***
Ми вже з тобою вчилися викладати не просто фішки під час позначення звуків, а й записувати звуки як справжні науковці. Пам'ятаєш, у квадратних дужках? Називається такий запис ТРАНСКРИПЦІЯ. Складне слово! Спробуй запам'ятати його. Ми будемо використовувати транскрипцію все частіше й частіше. Не поспішай. У транскрипції є спеціальні значки. Ми їх вивчимо трохи пізніше, а поки що - перший значок. Це маленька кома (запятая - рус.) зверху. Вона показує, що приголосний звук твердий й пом'якшується лише перед [і].
Наприклад,




А ще є маленька рисочка зверху. Ця рисочка показує, що звук м'який. Дивись:






Так от, наші нові звуки ми теж запишемо за допомогою транскрипції. Придивись уважно. Стоїть рисочка. Цей звук м'який. Зверху є дужка. Вона показує, що це не окремі звуки, що їх треба вимовляти разом як один звук.

Бачиш? У транскрипції один звук твердий, а другий - м'який, з позначкою!
Спробуй прочитати слова, які я записала за допомогою транскрипції.
Ці слова я записала звуками! Не буквами! 
Ось наша додаткова робота підвищеної складності й закінчилася. ***
4. Переходимо до уроку! Зараз ти самостійно складеш звукову модель слів - відгадок до другої й третьої загадки. Звуки перетвориш на букви. Поліч, скільки звуків, і скільки букв.
Увага! Якщо ти хочеш  скласти транскрипцію, спробуй. Але звукова модель з фішками має бути обов'язково. Взагалі, діти вчаться складати три схеми: фішки, транскрипція, букви!
Роботу сфотографувати й надіслати.
5. Робота з Букварем. Сторінка 64. Склади, слова, текст. Правильно вимовляй нові звуки! Як один!
3 урок. Письмо
Працюємо в Прописах. Сторінка 57 - 1, 2, 3 строчки.
Сторінка 58 - 1, 2 строчки.
Позначати склади, наголос, орфограми (помилконебезпечні місця). Слідкуй за правильним поєднанням букв: зверху чи знизу, письмо має бути майже безвідривним.
Роботи сфотографувати й надіслати.

03.04
Нагадую! Обов'язкова реєстрація на сайті школи!
Усі уроки повинні проходити із супровідом батьків.
1 урок. Математика
Передивися  відео. Повтори усе, що стосується теми "Маса. Кілограм". А от із задачами ми попрацюємо разом після відео. 
У відео були 3 задачі.
Для першої задачі, де порівнюють масу картоплі й масу помідорів, ти зможеш скласти модель, розв'язати її самостійно. Зроби це.
Роздивимося другу задачу про сливи. Увага! Дізнаємося нове у схемах!
Слухай мене:
Навчися писати таку фігурну дужку по клітинках.
Але! Є ще один спосіб накреслити третю величину - ящик.
Дивись моє пояснення:
Ти можеш обрати будь-яку схему для другої задачі. Накресли, розв'яжи, напиши відповідь.
Повертаємося до третьої задачі про звірят.
Усі задачі запиши у зошиті. 
Сфотографуй, надішли. Це перше завдання.
Ну, що ж! Тепер ти впораєшся з кількома задачами самостійно.
До усіх задач склади схеми, познач ціле й частини, розв'яжи ці задачі, запиши відповідь.


Сфотографуй, надішли. Це друге завдання.
2 урок. Російська мова
Послушаем сказку, которую написал известный писатель Евгений  Иванович Чарушин. Такая сказка называется АВТОРСКАЯ или ЛИТЕРАТУРНАЯ.

А теперь ещё одну сказку послушай. Эта сказка РУССКАЯ  НАРОДНАЯ.
Сейчас мы с тобой попробуем составить логические связи между этими двумя сказками, сравнить их.
Перед тобой Диаграмма Эйлера - Венна. Она нам поможет найти общее и различное в сказках. Присмотрись внимательно!
В месте пересечения двух кругов (оно заштриховано голубым цветом), нужно записать всё, что у обеих сказок общее. А по краям кругов, всё, чем сказки отличаются.
Для разминочки я предлагаю тебе поупражняться с такими кругами.

Вот перед тобой две куклы. Уверена, что ты найдёшь ещё больше общих и различных характеристик для этих кукол.
Вернемся к сказкам. 
Итак, что в сказках общее? Запиши или нарисуй кратко на месте пересечения кругов (заштриховывать не надо). 
Чем сказки отличаются? Запиши отдельно для каждой сказки слева и справа.
Такую работу могут выполнить только настоящие исследователи, которые обдумывают свои решения и могут отстоять свою точку зрения.
Задание не является обязательным. Это работа повышенной сложности***. Но если ты всё же решил его выполнить, сфотографируй и перешли мне свой лист.
Но! Ты можешь нарисовать эти круги и устно рассказывать о сходстве и различиях сказок. Тогда попроси родителей записать видео и отослать. Мне будут очень интересны твои рассуждения.
3 урок. Навчання грамоти
Буквар. Сторінки 62-63. Загадка. Читати текст. Ребус.

Комментариев нет:

Отправить комментарий