Переводчик

Страницы

Уважаемые друзья!

Я рада приветствовать Вас на своем блоге. Надеюсь, наше общение будет плодотворным и интересным.

На страницах моего блога Вы сможете узнать о событиях нашего класса и некоторых моих личных наработках.

Дистанційне навчання 07.05, 08.05

08.05
1 урок. Письмо + розвиток мовлення
1. Повторюємо слова з апострофом.
Пригадай, яку "роботу" виконує апостроф.
Так, він показує звук [й] після твердого приголосного.
Апостроф не позначає ніякого звука.
Роботай у звичайному зошиті усі три завдання. Не забувай про склади й наголос. Сфотографуй, надішли.
2. Повторюємо слова - назви ознак.
Сьогодні ми спробуємо утворювати слова-ознаки. Пам'ятаєш такі? Ці слова описують предмет. Наприклад, хлопчик (який?) веселий, розумний. Слова веселий і розумний утоврилися від слів веселитися й розум.
А тепер спробуй ти. Я називаю слова - предмети, а ти утворюєш від них ознаки (усно).
Малина - ... (малиновий)
Полуниця - ... (полуничний)
Ранок - ... (ранковий)
Колір - ... (кольоровий)
Вісім - ... (восьмий)
Дерево - ... (дерев'яний)
Смак - ... (смачний)
Дуже гарна робота!
Виконай усно роботу. У нас таких зошитів немає. Якщо буде час, запиши.
2. Повторюємо буквосполучення ЬО
Пригадай роботу м'якого знаку. Навіщо він потрібен у слові? Так, щоб показати м'якість попереднього приголосного.
Виконай вправи. Сфотографуй, надішли

Не забувай підкреслювати ЬО. Це - помилконебезпечне місце.
1 урок. Математика
1. Повторення. Працюй усно з відео. До задачі не склали схему. Склади її, запиши рівняння й відповідь. Сфотографуй, надішли.

2. Додаємо і віднімаємо числа у межах 100
Зошит 4, сторінка 36-37 № 1, 3, 4
У зошиті пропонують тобі розписувати обчислення виразів. Ти можеш робити так. Але, якщо тобі вже легко, переходь до короткого запису. Дужку показуй обов'язково.
Якщо ти будеш робити короткий запис, то працюй у звичайному зошиті, а завдання бери з друкованого зошита с. 36-37 № 1, 3, 4
Сфотографуй, надішли. 07.05
1 урок. Навчання грамоти
1. Про яке свято ми сьогодні поговоримо?
Так, це день народження. Коли у тебе день народження? Розкажи, як ти святкуєш свій день народження.
Прослухай текст Марії Бабенко. 
Дітки, такий текст називається ОПОВІДАННЯ. Запам'ятайте це слово! Це невеличкий текст, у якому розповідається про якусь одну подію з життя героя.
Про яку ж подію розповідається?
Хто герой цього оповідання?
2. Відкрий підручник на сторінці 90. Прочитай текст самостійно. 
Дай відповіді на питання.
Хто прийшов привітати Сергійка?
Відповідь має бути такою. Друзі прийшли привітати Сергійка. Сергійка прийшли привітати друзі. Шановні батьки, слідкуйте, щоб відповіді на питання буди повними.
Як звали друзів Сергійка?
Що подарував Стасик? Що подарував Василько? Що подарував Костик? Що подарував Владик? 
Що тримала у руках Мар'янка? 
Що відчував Сергійко, коли побпчив подарунок Мар'янки? Які слова сказала дівчинка Сергійкові? 
Як повівся Сергійко, коли отримав коробочку з кошенятом?
3. Прочитай оповідання ще раз.
Якими словами авторка передає свої почуття до подарунка Мар'янки? Як названо кошеня в оповіданні? Чому? 
Як би ти назвав це оповідання?
Розглянь малюнок у букварі. Чи відповідає він змісту оповідання?
4. Буквар. Сторінки 92-93. Працюй разом з відео. Читай, відповідай на питання. 
2 урок. Письмо
Виконати завдання на сторінці 12
Перевір свою роботу за відео та продовжи працювати на наступній сторінці (її у нас немає).
Скоромовку вивчи, спиши. Слова з буквою Щ не виписуй, а підкресли.
Сфотографуй усі письмові завдання.Сходинка вмінь. Надішли.
Навчися промовляти напам’ять скоромовку чітко й швидко. 
Відео із скоромовкою напам’ять, яку ти промовляєш два рази, зніми на відео, надішли.
3 урок. Математика
1. Працюємо у зошиті 4 на сторінках 34 - 35 разом з відео.
№ 3 Пояснюємо вголос кожний крок.

24 – це 2 десятки й 4 одиниці. До 4 одиниць додаємо 3 одиниці, отримуємо 7 одиниць. Десятки залишаються. Записуємо – 27.

№ 4 Пригадай, що таке складене іменоване число. Як перетворити просте іменоване число в складене і навпаки.

№ 7. Розв’язувати задачу з числами у відео, але без короткого запису. Виправ числа у своєму зошиті.

2. Працюємо у звичайному  зошиті за відео. Пояснюй розв'язання рівнянь вголос, записуй, як у попередніх вправах. 
До задачі короткий запис не складай, обери схему серед поданих. Познач ціле й частини.
Сфотогрфуй роботу, надішли. Сходинка вмінь.
4 урок. ЯДС
Починай готувати проект на тему "ТВАРИНИ". Як він буде виглядати, ти сам вирішиш! Надіслати 12.05

Комментариев нет:

Отправить комментарий