Переводчик

Страницы

Уважаемые друзья!

Я рада приветствовать Вас на своем блоге. Надеюсь, наше общение будет плодотворным и интересным.

На страницах моего блога Вы сможете узнать о событиях нашего класса и некоторых моих личных наработках.

Дистанційне навчання 15.04, 16.04

16.04
Даю теми, які ви зможете відпрацювати самостійно!
Дякую за розуміння!
1. Навчання грамоти.
Прослухайте відео

Сподіваюся, деякі помилки у викладенні матеріалу ви знайшли!
Завдання до відео:
Вивчити алфавіт за допомогою пісеньки.
Слова, які ви утворили із букв, записати, позначити склади, наголос.
Речення, яке ви утворили, записати за нашими правилами.
Сфотографувати, надіслати.
2. Буквар. Сторінка 70 - 71. Прочитати кілька разів, запам'ятати алфавіт, відповісти на питання.
3. Письмо. Прописи. Сторінка 61, 62 - закінчити роботу.
4. Математика.
Самостійно вивчити тему "Дециметр"
Підручник. Сторінка 113
Зошит № 4 - сторінка 4-5. 
Сфотографувати, надіслати.
Пояснення. № 1(нерівності записати зверху над завданням, де тема), 2 (записати унизу під завданням), 3, 4 (показати ціле, частини, а де потрібно - проміжковий результат зверху), 5 - усно, 6 - 11 - по завданню. 
5. ЯДС
Культурні рослини. Підручник - сторінка 68 - 69
Кімнатні рослини. Підручник - сторінка 70 - 71
Зошит. Сторінки 31-32
15.04
Не забудьте зареєструватися на сайті школи
1 урок. ЯДС
Сьогодні наші дослідження продовжуються!
Пригадаймо, до якої природи належать рослини? 
Чому деякі рослини можна назвати «іноземцями»? 
Чому рослини – диво й окраса нашої планети? 
Звідки походять усі культурні рослини? 
Чи знаєш ти якісь дикорослі рослини?
Що спільного у всіх рослин?
Знаєш дуже багато! Це гарно! Але йдемо далі!
Про що дізнався? Невже раніше не знав? Звичайно, знав! Мабуть, не замислювався. Але ж точно визначати де дерево, де кущ, а де трав’яниста рослина – важливе вміння.
Дізнаймося ще більше про рослини.
Як ти розумієш поняття «однорічні» або «багаторічні» рослини? 
Чи можуть бути дерева і кущі однорічними? Чому ти так вважаєш?
Продовжуємо дізнаватися нове про рослини.
Бачиш, на які ще групи можна поділити всі рослини! 
Про що ти не знав раніше?
Більше про хвойні та листяні рослини у відео.

Як ще можна назвати хвойні рослини?
Які відмінності між хвойними й листяними рослинами?
Любі дітки! Ми ще й далі продовжуватиме дізнаватися багато цікавого про рослини. Але вже зараз ви багато знаєте на цю тему. Щоб не загубити свої знання, пропоную вам зробити на аркуші паперу А-4 малюнок, на якому ви зможете показати усе, що ви запам’ятали  про рослини. Цей малюнок ще не буде завершений, оскільки тема продовжується. У кінці ви мені надішлете свій малюнок.

Наприклад, що там має бути? Зверху ви обов’язково напишете назву, про що йдеться мова (придумайте цікаву!), до якої природи належать рослини, а групи рослин можна показати або стрілочками, або у кола взяти тощо. Це вже ваша фантазія. Нехай твоя розповідь буде красивою, зрозумілою усім.

Шановні батьки! Потрібна Ваша допомога. Якщо ви зрозуміли, то я намагаюся навчити дітей складати елементарні опорні конспекти, виділяти головне, позначати це коротко, моделювати. Спробуйте пояснити дітям, для чого це потрібно та як така робота допоможе їм в усних відповідях. Якщо буде незрозуміло, дзвоніть.

Робота з підручником. Сторінка 66

Робота з зошитом. Сторінка 30
2 урок. Математика
1. Повторення. Розв’язування задач. Слідкуй, скільки в умові задач величин, чи порівнюємо ми їх.

Зошит. Сторінка 39 № 6, 7, 8. Модель, розв’язання, відповідь. Сфотографувати, надіслати
2. Порівнюємо, додаємо, віднімаємо десятки.
Дивись, які числа нам принесло Сонечко!
Усі ці числа складаються з двох або трьох цифр. Тому вони так і називаються: двоцифрові, трьохцифрові, або просто – багатоцифрові. Зрозуміли, чому?

Яке перше число на косах Сонечка? Так, 10. А чого 10? Так, 10 одиниць. Можна сказати 1 десяток.

Яке наступне число? 20 чого? Так, 20 одиниць, або 2 десятки.

Продовж самостійно розповідати про двоцифрові числа.

Ти бачиш, що перша цифра ліворуч, або друга від кінця – це десятки.

Яке останнє число? Воно складається з трьох цифр. Постав пальчик на другу цифру від кінця. Пам’ятаєш, вона позначає десятки? Читай число до свого пальчика. Скільки десятків? Так, 10 десятків.

Тепер постав пальчик на першу цифру від кінця. Це одиниці. Читай число до пальчика. Скільки одиниць? Так, 100 одиниць.
Навчися знаходити одиниці й десятки.
3. Лічба десятками
Поліч від 1 до 10. А тепер від 10 до 1.
Як гарно у тебе виходить.
Чи зможеш так зробити десятками?
Починаймо: 1 десяток - це 10, 2 десятка - це 20, ...далі самостійно.
А тепер просто: 10, 20,...100
А тепер назад: 100, ... 10

Чи знаєш ти, як називаються такі числа? Числа, у яких остання цифра нуль? 
Такі числа називаються КРУГЛІ ЧИСЛА. І справді – круглі!
4. Починаємо працювати з Зошитом № 4
Сторінка 2 - розбери з батьками матеріал на сторінці усно. Не думай, що ти вже усе знаєш. Розбирай ретельно!
Зверни увагу, чому  круглі числа так називаються (№ 3). 
Дцять - це десять!
Сторінка 3 № 5, 6, 7, 8, 9 - письмово 
Сподіваюся, що ти серйозно вивчив цю тему!
3 урок. Русский язык
1.Слоги и ударение
Тема знакомая, повтори. В конце видео ответишь на мои вопросы
Вопрос. Какой способ определения слогов нельзя назвать научным? Давай подумам вместе, почему.
Поставь ладошку под подбородок и произноси слова, следи, двигается ли вниз ладонь. Сколько раз опустилась ладонь, столько и слогов.
Обрати внимание, я записала слова буквами, но там, где написание не соответствует произношению, вставила звук:
МАМА, КО[а]РОВА, МАШИ[ы]НА, РАМА, СТОЛ, УЧЁ[о]БА
А тепер проверь. В слове ИРИС два слога. Сколько раз опустилась твоя ладонь? Нисколько! Не помогла ладошка определить слоги.
Давай ещё.
Слово ВЕ[и]СНА. Сколько гласних? Сколько слогов? А сколько раз ладошка опустилась?

Вот тебе и не научный способ. 
Как мы учились определять слоги в словах? Расскажи родителям. Научи их.
Вопрос. Может ли ударение изменить лексическое значение слова? Приведи примеры таких пар слов.
Вопрос. На какую букву в русском языке всегда падает ударение? Есть ли такая буква в украинском языке?
2. Согласные звуки и их буквы
Внимательно слушай, останавливай видео, повторяй, вдумывайся, запоминай.
Сколько гласных букв в русском языке? А звуков?
На какие группы делятся все согласные звуки?
Как на письме показать мягкость предыдущего согласного?
Чем согласные звуки отличаются от гласных?

Обрати внимание, как записывают в транскрипции мягкий согласный звук.




Комментариев нет:

Отправить комментарий