Переводчик

Страницы

Уважаемые друзья!

Я рада приветствовать Вас на своем блоге. Надеюсь, наше общение будет плодотворным и интересным.

На страницах моего блога Вы сможете узнать о событиях нашего класса и некоторых моих личных наработках.

Дистанційне навчання 30.04, 04.05

04.05
1 урок. ЯДС
Сьогодні ми продовжуємо знайомитися з тваринами й збирати найголовніші їх особливості у свій лепбук чи проект.                                                                                       
Але, перш, ніж говорити про наступну групу тварин, познайомимося з такими поняттями як «факт» і «думка». Чув такі слова? Розберемо такі поняття
Ці слова нам знадоблять сьогодні на уроці. Придумай факти, довери їх, а потім придумай будь-які особисті думки.
Тож, переходимо до уроку.
Хто такі птахи? Чи бачив ти птахів?
Пропоную тобі пояснити, де факт, а де думка:
УСІ птахи красиві.
УСІ птахи літають.
УСІ птахи мають пір'я.
УСІ птахи красиво співають.
УСІ птахи маленькі.
УСІ птахи мають крила.
УСІ птахи швидко бігають.
Цікаво, чи на всі питання ти дав відповіді? Знайшов факти? Так, дійсно, було важко, бо ми ще не знаємо багато чого про птахів.
Бачиш, усі розмірковують, хто такі птахи!
А хто на цих малюнках зайвий і не належить до птахів?
Знову проблема! 
Має крила, вміє літати, але не птах. Це метелик. 
Має крила, але не літає, а плаває. Це пінгвін. 
Невже птах тільки горобець?
А ось ще одна тварина, яка має крила, літає, але не птах. Це КАЖАН.
      


                                       

Ця тварина має і крила, і пір'я, але не вміє літати, тільки бігає. Це СТРАУС.






1 факт. У всіх птахів є пір'я. Передивись ще раз усі ілюстрації. У кого немає пір'їв? 
У метелика-адмірала, кажана та качкодзьоба. Це не птахи. У пінгвіна тіло вкрите пір'ям, але воно схоже на волосинки.
2 факт. У всіх птахів є крила.
Чи згоден ти? Так, у всіх птахів є крила.
А тепер я скажу таким чином: Якщо у тварини є крила, то це птах. Тепер ти згоден?
Це хибне (рус. ложное, ошибочное) твердження. Не можна тільки по крилах знаходити серед тварин птахів. Доведи це прикладами.
3 факт. У всіх птахів є дзьоб.
Чи згоден ти? Так, це легко перевірити. Тому це факт.
А тепер я скажу так: якщо у тварини є дзьоб, то це птах. А тепер ти згоден? 
Ні, це хибне, помилкове твердження.
Виявляється, не тільки у птахів є дзьоб. Дивись, хто це?
Усі ці тварини мають дзьоб. Це качкодзьоб, кальмар, черепаха. Не знав? 
Так можна стверджувати: якщо у тварини є дзьоб, то це птах?
4 факт. У птахів дуже легкі кісточки.
Цей факт для тебе новий. Але довести його ти зможеш. Подумай, який аргумент ти можеш навести на користь цього факту. 
Так, птахи здатні до польоту. Усередині кісток птахів є повітряні порожнини, тому скелет легкий, і птах легко може літати. Дивись, оце кістка птаха, якщо її розрізати
Тепер давай зробимо науковий висновок. Яка основна ознака є у ВСІХ птахів?
Це пір'я та легкі кістки. Дуже гарно працював!
Подивись відео. 

Навіщо птахам пір'я?
Що таке крила?
Яку будову мають птахи?
Яку "роботу" виконує дзьоб у птахів?
Чим живляться птахів?
Де можуть жити птахи?
Як живуть птахи взимку?
Досліди, яку будову мають птахи
Робота з підручником. Сторінка 78 - 79.
Робота у зошиті. Сторінка 35.
2 урок. Навчання грамоти
Буквар. Сторінка 86
1. Читаємо вірш А. Костецького разом з Читалочкою.
Чому всім хочеться гратися в пісочниці?
Ти граєшся? Що ліпив?
2. Текст. Чужа іграшка
Прочитати весь текст, відповісти на питання в кінці.
Прочитати ще раз.
Прочитати текст з матусею по ролях: тільки репліки Сашка , Стасика й малюка. Слова автора читати не потрібно. Спочатку слова Сашка читаєш ти, а матуся - слова Стасика й малюка. Потім поміняйтеся ролями. 
3 урок. Письмо
1. Прописи. Сторінка 47. Закінчити роботу з реченнями. Склади, наголос.
2. Розвиток мовлення. 
Дізнайся, чому професії ПЕКАР і ПЕРУКАР мають такі назви.
Запиши назви усіх професій зі сторінки. Познач склади й наголос. Сфотографуй, надішли.
3. Написання слів з буквами Ґ  ґ. Повтори правила написання букв.
Виконайте вправи на наступних сторінках. Слова пиши із складами й наголосом. У зошиті так і записуй: с.6, а далі - вправи.
 с.7, а далі - вправи.
Речення із віршика можна записувати у строчку, не поділяти на рядки. Слова із кросворду - у строчку через кому. Букви ДЖ і ДЗ не можна розділяти по разних складах.
Сфотографуй, надішли.
4 урок. Мистецтво
Це Петро Ілліч Чайковський - видатний композитор. 
Він написав кілька невеличких п'єс, коли гостював у своєї сестри. Спостерігав композитор за іграми своїх племінників і створив «Дитячий альбом». З-поміж багатьох п’єс альбому є дві, у яких ідеть­ся про гру дівчинки з лялькою. Погляньте на два малюнки.
На одному малюнку дівчинка лікує свою ляльку, а на іншому — грається з нею.
Якщо б ви були композиторами, то яку б музику написали, щоб передати настрій цих дівчаток? 
Послухаємо п’єсу П.Чайковського «Хвороба ляльки».
Музика відображає невеселий настрій маленької дівчинки. Вона засмучена, бо захворіла її улюблена лялька. І хоч це гра, музика передає цю подію серйозно, так, ніби вона сталася у справжньому житті.
Музика п’єси сумна за характером. Звуки повільно рухаються вниз, нагадуючи журливі зітхання. Ми майже чуємо, як сльози капають з очей дівчинки. Багато разів повторюється одна й та сама поспівка, немовби тихо й безперервно колихає дівчинка свою улюблену ляльку. Це робить п’єсу дуже схожою на колисковий наспів. 
А тепер послухаємо п’єсу «Нова лялька».
У п’єсі «Нова лялька» ми почули радісну, поривчасту музику, дівчина немов кружляє та співає від радощів.     
Музика вчить відчувати чужий біль. І хоча вона про ляльку, але по­чуття в ній справжні. Але після суму обов’язково настає радість.
З іграшками можна розігрувати неймовірні історії. Які історії ти знаєш про гномів?
Разом з учасниками вокального гуртка вивчи пісню А.Житкевича «Семеро гномів». Її ти знайдеш у підручнику Мистецтво на сторінці 86.
А тепер заспівай пісню самостійно
Яких гномів ви уявили? Намалюйте їх (або тільки одного).
Сфотографуй, надішли.
30.04
1 урок. Математика
1. Виконуємо дії з двозначними (двоцифровими, дворозрядними) числами
Якщо ми знаємо, з яких розрядних доданків складається число, ми дуже швидко зможемо ці розряди додавати й віднімати.
Потренуймося разом, а закінчи самостійно у зошиті в клітинку
Таку ж роботу виконай в зошиті 4 на сторінці 18 № 3.
Дивись далі відео, міркуй
Виконай № 5 на сторінці 18 самостійно. Уголос розповідай, що робиш, коментуй.
Дивись відео, виконуй завдання разом, а потім самостійно продовжуй працювати в зошиті  4 на сторінці 19 № 7
Роздивись запис, поясни, що робили
Сподіваюся, що тепер ти зможеш самостійно розв'язувати такі рівняння.
Таку ж роботу можна виконувати і з числами третього, четвертого, п'ятого та інших десятків!
Повторимо утворення таких чисел
А тепер виконаємо вправи на віднімання
Працюй у зошиті 4 на сторінці 21 № 4, 5, 6. Обов'язково коментуй вголос!
А ось № 7 - дуже цікаве завдання. Тепер тобі потрібно знайти невідомий компонент. А для цього обов'язково спочатку треба визначити ціле та частини. Пригадай, - від цілого віднімаємо, а частини додаємо.  Виконай завдання. Сфотографуй с.21, надішли. Сходинки вмінь.
2. Працюємо з задачами. Накресли схему, покажи ціле й частини, розв'яжи, запиши відповідь. 
Сфотографуй, надішли. Сходинки вмінь. 
2 урок. Навчання грамоти
1. Повтори напам'ять вірш Л.Вознюк "Татко і матуся". Запиши на відео, надішли.
2. Повтори алфавіт. Даю тобі ще час гарно його вивчити, і одразу після свят, 04.05, надішли мені відео.
3. Буквар. Сторінка 82.
Текст читають батьки до слів:" Хто гляне, той усміхнеться."
Питання:
Як ти думаєш, чи справді Федько фотографував?
Чи справді Федько показував діткам фотографію?
А чому ж тоді діти посміхалися, коли дивилися у жменьку до Федька?
Як ти думаєш, що там могло бути?
Якщо здогадався, - молодець! 
Якщо ні, - прочитай загадку Читалочки.
Що це?
Що ж було у руках Федька?
Склади звукову модель, транскрипцію, буквений запис цього слова.
В українській мові є ще одне слово, яке називає цей предмет, тобто має таке ж лексичне значення.
Прочитай самостійно останнє речення в тексті.
Склади звукову модель, транскрипцію, буквений запис цього слова. Сфотографуй, надішли обидва слова. Сходинки вмінь.
Що ти можеш сказати про Федька? Який він?
Чи подобається тобі гра Федька?
Чому він назвав її фокусом?
Відпочінь, сфотографуй, когось або щось вдома. Що тобі для цього потрібно?
А тепер перечитай текст два рази.
4. Буквар. Сторінка 84-85
1. Прочитай вірш Читалочки. Хто поетесса? Відома ця авторка тобі?
Чого цей вірш навчив тебе?
Як треба поводити  себе з іншими?
2. Прочитай вірш Валентина Бичка "Великий і малий"
Які слова  були незрозумілі? Спитай про них у батьків.
Які були хлопчики?
Що робив малий хлопчик? Що робив великий хлопчик? У кого було повно друзів? Чому? Який хлопчик тобі подобається? Яку пораду ти дав би великому хлопчикові?
Прочитай ще раз вірш, показуючи голосом своє ставлення до хлопчиків.
3. На сторінці 85 вибери слова, які називають добрі справи.
3 урок. Мистецтво
Від точки до кола
Зроби власну роботу у вигляді мозаїки чи у стилі пуантилізму (не плутай з малюванням пальчиками). Фарби на палітрі змішувати не потрібно!
Знайдіть в Інтернеті додаткову інформацію щодо цієї техніки малювання для дітей. Дуже цікаво! Сфотографуй свою роботу, надішли.

Комментариев нет:

Отправить комментарий