Переводчик

Страницы

Уважаемые друзья!

Я рада приветствовать Вас на своем блоге. Надеюсь, наше общение будет плодотворным и интересным.

На страницах моего блога Вы сможете узнать о событиях нашего класса и некоторых моих личных наработках.

Дистанційне навчання 05.05, 06.05

06.05
1 урок. ЯДС
Дізнався цікаві факти про звірів (ссавців)?
Що особливо тобі запам'яталося? 
Але ж це не всі класи тварин! Сьогодні ми познайомимося з новим класом тварин. Це ЗЕМНОВОДНІ.                  Подумай, чому вони так названі.
Які ще є слова  для назви цього класу? Що означає слово амфібія? Як народжуються і розвиваються малюки земноводних? Як харчуються?
2. Наступна група тварин. ПЛАЗУНИ.
У нас немає такого зошита, тож, виконуй усно

Про які найголовніші ознаки плазунів дізнався?
Як ще можна назвати плазунів?
Подумай, як можна швидко запам'ятати слово "плазуни"? 
До групи плазунів належать черепахи. Познайомся з ними
детальніше. 
А тепер склади схему, заповни її. Кількість суттєвих ознак земноводних і плазунів визнач самостійно. Увага! Запиши тільки основні характеристики цих тварин.
Зараз ти подивишся відео про головні ознаки тварин. Дивись і слухай уважно! 

Про яких тварин не дано основної характеристики?
Запиши нижче на цьому ж аркуші.
Сфотографуй, надішли. 
2 урок. Математика
1. Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації
Зошит 4 стор. 26-27
№ 1, 2, 3, 4, 5 - по завданню
№ 6 - спочатку працюємо із таблицею чисел "Сотня" на форзаці підручника. 
Роздивіться перший стовпчик: 1, 11, 21... 
Що таке 1? Так, 1 одиниця. А що таке 11? Так, 1 десяток і 1 одиниця. На скільки збільшилося число? На 1 десяток, тобто на 10. Чи можна так записати?
А тепер склади такі ж рівняння для чисел 3 стовпчика, 7 стовпчика. Якщо не виникає труднощів, переходь до № 6 у зошиті.
№ 7 - короткий запис не робити, тільки модель і розв'язання, показувати ціле й частини в задачі.
№ 8 - завдання підвищеної складності, залишіть на вихідні.
Зошит 4 стор. 28-29
Зошит 4 стор. 30-31
Завдання на цих сторінках - повторення вивченого матеріалу й відпрацювання навичок. Можна працювати зараз, можна відкласти на зручний час й виконувати завдання поступово. Вирішуйте самостійно. Але, якщо нова тема буде незрозуміла, все ж поверніться до цих сторінок!
2. Виконати тестове завдання.

Яке рівняння залишилося?
74 - 3. Чи вміємо ми розв'язувати такі рівняння?
3. Як додавати й віднімати одноцифрове число. 
Відкрий зошит 4 на сторінці 32. Виконуй разом з відео. 
Пояснення: № 7 - прослухати, але розв'язувати задачу, як ми вчилися, не забути показати ціле й частини. Тип задачі запам'ятовувати не потрібно. У моделі шукане позначаємо Х, а не знаком питання.
3 урок. Русский язык

Сегодня мы повторяем согласные звуки русского языка.
Вспомни, на какие какие группы делятся все согласные звуки. На твёрдые и мягкие.
Видишь, сколько много в русском языке мягких согласных!
Назови всегда твёрдые согласные в русском языке. Их всего три. И какую бы букву из мягкого вагона мы не писали рядом или мягкий знак, эти согласные звуки всё равно произносятся твёрдо.
А тепер в українській мові. Пам'ятаєш? Губні, горлові, шиплячі. Їх набагато більше!
Назови всегда мягкие согласные в русском языке. Их тоже три.
И даже, если мы рядом напишем букву из твёрдого вагона, эти согласные будем произносить всё равно мягко.
05.05
1 урок. ЯДС
Ще одна група тварин – це звірі. Чим вони відрізняються від інших тварин, дізнайся з відео.
Яка ж основна риса усіх звірів?
Так, вони живляться молоком матері.
Як їх ще можна назвати? Ссавці. 
У російській мові є слово МЛЕКОПИТАЮЩИЕ: млеко - молоко

Виконай завдання з відео. 
Дізнайся про жирафа й носорога. Запиши відео. Надішли.
Для тебе буде цікаво прочитати. Спробуй переказати тексти. Це важко! Тренуйся! Повернися до текстів на вихідних, якщо немає часу зараз. Але не зупиняйся! Як цікаво дізнаватися нове, бути розумним, обізнаним! Я на тебе сподіваюся!
Але ж це не всі групи (класи) тварин. На наступних уроках ми дізнаємося більше!
Підручник. Сторінка 80
2 урок. Математика
Продовжуємо виконувати дії додавання і віднімання з числами першої сотні. 
1. Відкрий зошит 4 на сторінці 22 - 23 і працюй разом з відео. 
Увага! № 7 - спочатку визначити ціле й частини.
№ 8 - короткий запис ми не складаємо. Перед поясненням задачі постав на паузу, розв'яжи самостійно так, як це ми робимо завжди, а потім перевір. Обов'язково запиши найменування у дужках і відповідь.
Перед № 9 - зверніть увагу, що потрібно величини зробити однаковими. Обираємо меншу, перетворюємо й записуємо зверху маленькими цифрами. Тільки потім порівнюємо.
Сфотографуй с. 23. Надішли.
2. Додаємо і віднімаємо число один.
Називай числа по порядку від 10 до 20. 
Тепер - від 30 до 40. 
Тепер - від 70 до 80. 
Зараз ти називав числа другого, четвертого й восьмого десятків у порядку збільшення. 
Що відбувалося з кожним числом? Збільшувалося на 1.
А тепер назви числа третього десятка у зворотньому порядку: 30, 29, 28 тощо. 
Що відбувається зараз? Ми зменшуємо числа на 1.
Зовсім не складно!
Підручник с. 122 № 2. Працюй разом з відео у зошиті
3. Складене іменоване число
Відкрий підручник. Сторінка 122 № 4. Слухай уважно
Зрозумів, що таке складене іменоване число? Складене - його склали з двох величин.
Працюй самостійно у зошиті 4 на сторінках 24-25. Пригадай, як ми виконуємо завдання. Сфотографуй, надішли.
3 урок. Навчання грамоти. Читаю і розповідаю
Буквар. Сторінки 88-89 -читати кілька разів, розуміти зміст прочитаного
Завдання для уважного читача.
4 урок. Письмо
Сьогодні ми повторимо буквосполучення ДЖ і ДЗ. Пам’ятаєш, це дві букви, а позначають один звук.
Який ще буває дзвоник?
Чому Ґаджик подарував Родзинці саме ці слова? Правильно, тому що в їх назвах є звук [дз].
Чому Родзинка намалювала Ґаджикові саме ці малюнки?
Правильно, тому що в їх назвах є звук [дж].
Запиши слова, поділяй на склади, став наголос.
Продовжи виконувати завдання на сторінці 11.


Біля останнього слова (ребус) запиши кількість звуків і букв у дужках, наприклад: 2 зв, 5 б.
Сфотографуй усі свої записи, пиши номер сторінки. Надішли.
Ці слова написані звуками. Так ми їх вимовляємо. Прочитай. Звертай увагу на позначки.
Запиши ці слова буквами у строчку через кому, познач склади, наголос, підкресли орфограми. Сфотографуй, надішли.

Комментариев нет:

Отправить комментарий