Переводчик

Страницы

Уважаемые друзья!

Я рада приветствовать Вас на своем блоге. Надеюсь, наше общение будет плодотворным и интересным.

На страницах моего блога Вы сможете узнать о событиях нашего класса и некоторых моих личных наработках.

Дистанційне навчання 14.05, 15.05, 18.05

18.05
1 урок. Математика
1. Повторення

2. Друкований зошит 4 . Сторінка 47 № 4
Постав стрілочки, перевір. Сфотографуй, надішли.
3. Знайомимося із додаванням і відніманням двоцифрових чисел. Такий спосіб додавання і віднімання вважається письмовим. Працюй разом з відео і друкованим зошитом 4 на сторінці 50. Обов'язково став стрілочки! Обов'язково пояснюй вголос! Коли потрібно буде розв'язати додаткові рівняння у відео, відкривай звичайний маленький зошит. Число і слово "завдання" не пиши. Дії виконуй коротко зі стрілочками. До № 6 складеш дві обернені задачі у звичайному зошиті. Сюжет обернених задач має зберігатися!
Сторінку у маленькому робочому зошиті сфотографуй, надішли.

2 урок. ЯДС
1. Які взаємозв'язки існують в природі?

Робота з підручником на сторінках 87 - 88.
Робочий зошит. Сторінка 39 № 4.
2. Екскурсія. Як спостерігати за природою навесні.
Робота з підручником на сторінках 90 - 91.
Дізнайся, чому весняні місяці мають таку назву.
Запам'ятай, які зміни відбуваються у неживій природі, у житті рослмн, тварин. Чи справді це так? Чи можеш ти щось додати?
3 урок.  Навчання грамоти
Прочитай речення
Якесь дивне!
Може, ти щось помітив? Подивись, яке слово сховалося у першому слові?
Я його позначила червоним кольором. А тепер спробуй червоний і зелений колір поміняти місцями. Що вийшло?
Яка цікава гра!
Таку гру придумала для тебе письменниця Тетяна Лисенко на сторінці 104 у Букварі. Відкрий букварик і прочитай віршик разом з Читалочкою. Перетвори слова, щоб вийшло усе, як треба.
Тепер перевір разом із відео і працюй далі з іншим віршиком. Відповідай на питання.
4 урок. Письмо
1. Розвиток мовлення. Рослини.
Перед тобою сторінки зошита. Ти можеш їх роздрукувати, а можеш працювати у робочому зошиті. Пиши й обов'язково позначай склади й наголос в словах. Підкреслюй орфограми. 
На цих сторінких 7 завдань. № 2, 4, 7 - письмові, а інші усні. Зверни увагу на № 3, де треба розповісти про вербу. Дізнайся про цю рослину з додаткової літератури. 
Працювати зі сторінками зошита тобі допоможе відео



Сфотографувати, надіслати
2.Вживання великої букви в словах
Перед тобою сторінки зошита. Роздрукуй їх або працюй у зошиті. Пам'ятай, що велика буква в іменах, прізвищах, кличках тварин, на початку речення - це помилконебезпечне місце!
Останнє завдання на с.39 виконай письмово, тобто запиши слова, які треба писати з великої букви. Не забудь підкреслювати орфограму: велику букву!
Працюй за цими сторінками разом з відео

Усі письмові роботи з цих сторінок сфотографуй, надішли. 15.05
1 урок. Навчання грамоти
Буквар. Сторінка 102-103
Читати 2  рази, відповісти на питання
2 урок. Письмо
Увага! Ребуси - записати слова, у дужках поставити питання. Останнє завдання - виписати слова, що відповідають на питання що?
Виконати завдання, сфотографувати, надіслати.
3 урок. Математика
1. Зошит 4, сторінка 45 № 4 - розв'язати три задачі у звичайному зошиті, накреслити схему, показати ціле й частини. Розібрати, що знаходимо: різницю, від'ємник або зменшуване.
Спробуй потім попрацювати інтерактивно. Натискай ТУТ
Сфотографувати, надіслати.
2. Виконати порівняння, записувати маленькими цифрами проміжковий результат зверху, а потім ставити знак
Сфотографувати, надіслати.
4 урок. Мистецтво.
Послухайте українську народну казку "Колобок". 
Намалювати до неї ілюстрацію. 
14.05
1 урок. Навчання грамоти
Вивчив учора дні тижня напам'ять?
Який день іде після п'ятниці? А перед середою? А між неділею і вівторком?
Скільки днів у тижні?
Що таке рік? Знаєш? Скільки пройшло часу від твого минулого дня народження до нового дня народження?
Чи була зима за цей час? А літо? Що ти робив влітку? Усе пригадуй! Мені цікаво! А за останній рік восени ти пішов у школу. А навесні стався карантин. Бачиш, скільки подій відбулося! Але й природа на місці не стоїть. Зараз весна. А які місяці весни ти знаєш? Забув? І місяці зими, і усіх пір року, або сезонів. Треба вивчити!
Буквар. Сторінка 100-101
Вивчити напам'ять вірш. 
Надіслати.
2 урок. Письмо
Спочатку повторимо слова, які мають близьке лексичне значення. Це синоніми.
До слова "собака" дібрати синоніми легко. Це "пес", "цуцик". А от до опису "гарний"? Що мається на увазі? Зовнішність, характер людини, природа, смак? Усі ці предмети ми можемо описати різними синонімами. 
Дивись. 
Хлопчик гарний - красивий, вродливий, привабливий.
Характер гарний - добрий, порядний.
Природа гарна - мальовнича.
Кавун гарний - смачний.
А зараз навпаки, - ми познайомимося зі словами, які є протилежними за значенням. 
Такі слова називаються АНТОНІМИ.
Запам'ятай: синоніми (однакові за значенням) і антоніми (протилежні за значенням)
Виконуй вправи у зошиті разом з відео
Намагайся записати на одній сторінці. № 6 - записати тільки слова замість крапок, № 7 - виконати письмово, записати парами. Завжди позначай склади і наголос у словах. Сфотографуй, надішли.
Пам'ятай, що слова - описи (ознаки) потрібні для слів-предметів, тому синоніми і антоніми можна добирати до ознак, якщо розумієш, який саме предмет описується! Зараз перед тобою будуть намальовані предмети й дані описи, тож, ти дуже швидко добереш слова, протилежні за значенням (антоніми). Приготувався?!
А ось ще потренуйся!

3 урок. Математиика
1. Зошит 4 с. 42
№ 1, 2 - частини, ціле
№ 4 - по завданню, але пояснюй вголос: 42 - це 4 дес. і 2 од., до 2 од. додаємо 3 од., ставлю стрілочку,  отримаємо 4 дес. і 5 од., це число 45.
Сфотографувати, надіслати у друкованому зошиті
2. Задачі.
Перед тобою три задачі. Прочитай їх уважно. Що можеш сказати?
Так, усі задачі про зайчика і білочку. Це значить, у задачах буде дві величини: кількість груш білочки і кількість груш зайчика. Обидві величини ми порівнюємо, аджде в умові задачі є слова: "на скільки...", " на 30 менше", "на 30 більше". Але є щось і різне. Розберемося. Перед тобою 3 схеми. Роздивись їх уважно! 
Те, що було відомим у задачі, стало - невідомим, шуканим. Як називаються такі задачі? Правильно, обернені!
Зверни увагу на "зелену" задачу. Умова задачі починається з зайчика, а схема накреслена навпаки. Ти можеш накреслити схему задачі так, як тобі зручно.
Знайди схему до кожної задачі, розв'яжи їх, сфотографуй, надішли. 
А тепер самостійно накресли схеми до трьох задач на сторінці 44 № 2. Просто накреслити схеми. Розв'язувати не потрібно. А ось частини і ціле в схемах показати треба.
Сфотографуй, надішли.

Комментариев нет:

Отправить комментарий