Переводчик

Страницы

Уважаемые друзья!

Я рада приветствовать Вас на своем блоге. Надеюсь, наше общение будет плодотворным и интересным.

На страницах моего блога Вы сможете узнать о событиях нашего класса и некоторых моих личных наработках.

Дистанційне навчання 19.05, 20.05, 21.05, 22.05

22.05
1 урок. Навчання грамоти
Працюємо у Букварі
Сторінка 110 -111
Надсилайте за вихідні те, що ще не встигли.
21.05
1 урок. Навчання грамоти
1. Почнемо з тренування. Тобі потрібно визначити в словаї склади, кількість букв і звуків. Увага! У тренажері немає дзвінких приголосних, тільки тверді та м'які.
Натискай ТУТ
2. Працюємо у Букварі
Під час першого читання оповідання у відео, у текст не дивимося, слухаємо уважно, уявляємо, про що йдеться. Зупиняйте відео після поставлених питань, намагайся самостійно відповідати, а потім перевіряй. Після першого читання тексту постав на паузу і прочитай самостійно текст. Продовж роботу за відео.

2 урок. Письмо
с. 46. Уважно роздивись малюнок № 2. Яке значення мають записані слова? Коли ми їх використовуємо у мовленні? Такі слова - помічники. Чому ми їх так називаємо? Склади кілька речень з цими "маленькими" словами усно.
№ 3 - письмово
 с. 47 № 4, 5 - письмово
№ 6 - якщо у тебе немає зошита, просто випиши ці слова
№ 7  - спочатку виконай усно, пограй, а потім письмово склади два речення з будь-яким із цих маленьких слів-помічників.
Сфотографуй обидві сторінки окремо. Надішли.
3 урок. Математика
1. Розшифруй малюнки, запиши рівняння у зошит, виконай дії, сфотографуй, надішли.
2. Навчаємося розв'язувати математичні рівняння усно.
Увага! Попередні навички додавання та віднімання чисел у межах 100 - це письмові способи. А як же навчитися усно обчислювати?
Для цього тобі потрібно додавати або віднімати друге число частинами. Наприклад. Перед тобою рівняння 25 + 34. Другий доданок, 34 треба розкласти на розряди: 30 і 4. А тепер поступово додавати: спочатку до 25 додати 30 (ти  вмієш додавати кругле число), а потім до одиниць отриманого числа додати ще 4 одиниці.
Дивись, як це записати:
Записувати можна або таким чином коротко
Або таким:
Обирай, яким тобі зручніше! Стрілочки можна ставити і знизу. Але обов'язково ставити!
Отже, є два способи виконування дій з числами: письмовий та усний. Письмовий - це обчислення способом порозрядного додавання і віднімання. Усний - це обчислення частинами, розкладаючи друге число на розряди. Це різні способи розв'язання математичних рівнянь!
3. Робота з друкованим зошитом 4, сторінка 58 - 59 
№ 3 - усно розбери, як виконували дії.
№ 4 - виконай дії за моїм поясненням 
№ 5 - письмовий порозрядний спосіб
№ 6 - поєднай стрілочками записи й малюнки
№ 7 - за завданням 
№ 8 - обидві задачі розв'язати у робочому зошиті. Сфотографувати задачі, надіслати.
4. Виконати дії усно, стрілочками показати свої міркування.
Сфотографувати, надіслати.
4 урок. Русский язык
Повторяем то, что уже умеем на уроке украинского языка. Ты уже умеешь делить слова на слоги

Запиши слова,  которые нужно разделить на слоги. Начинай со слова море.
2. Работаем дальше с видео.
- Минутку чистописания, транскрипцию превращай в буквы - выполняй.
- Запиши родственные слова к слову "лисица" по видео, раздели слова на слоги.
- Запиши слова в группы по количеству слогов, обозначай гласный.
- Придумай три слова со слогом "ба", раздели на слоги. Запиши.
Сколько способов определения слогов мы знаем? Какой способ неправильный? Правильно, третий. Ладошка не поможет определить количество слогов!
- Стихотворение Самуила Маршака постарайся выучить наизусть и используй в игре как считалочку.
- Запиши слова в порядке увеличения количества слогов.
-Запиши первое предложение из сказки. Опасные места - это те, которые мы подчёркиваем зелёным цветом.

Сфотографируй, пришли на почту.

20.05
1 урок. ЯДС
Як ти думаєш, що шкодить природі?
Відкрий підручник на сторінці 93. Прочитай текст. Які незнайомі слова трапилися тобі? Спитай їх лексичне значення у батьків.
Тож, який наш головний обов'язок перед природою?
Що впливає на забруднення навколишнього світу?
Що є ворогом чистого повітря?
Прочитай, як про це сказано в тексті.
Яку користь нам приносять ліси?
А тепер передивись відео

Які правила поведінки в природі ти вже раніше знав? Про що дізнався зараз?
Відкрий підручник на сторінці 94. Передивись значки під № 2. Що вони можуть означати?
А тепер відкрий підручник на сторінці 97. Тут теж є деякі значки. Роздивись їх уважно. Що вони можуть означати?
Передивись відео

Чого навчився?
Намалюй ще правила поведінки серед природи: що неможна робити, або - що можна.
Сфотографуй, надішли.
2 урок. Математика
1. Трішки потренуймося обчислювати математичні вирази. Потрібно рівняння переместити до відповіді.

2. Навчаємось визначати час за годинником.
Впорався? Не важко?
А тепер працюй у друкованому зошиті на сторінках 54-55.
На сторінці 54 розбери усно, запам'ятай правила. На сторінці 55 - працюй письмосо. Задачу № 8 розв'яжи прямо у зошиті, нижче. Сторінку 55 сфотографуй, надішли.
3. Дізнаємося про тривалість доби. Навчаємося визначати час за годинником.
Працюй разом з відео. Жовтого зошита в тебе немає, тому виконуй завдання у робочому зошиті. Працюй з підручником на сторінці 137 письмово у робочому зошиті. До задачі склади схеми й розв'яжи її. Продовж роботу у друкованому зошиті на сторінках 56 (усно) - 57(письмово).
У № 6 до задачі доповни модель і розв'яжи її у друкованому зошиті. У № 8 - не забувай про частини і ціле.
Сфотографуй сторінку 57 друкованого зошита. Надішли.
Сфотографуй роботу у зошиті. Надішли окремим фото.
19.05
1 урок. Математика
1. Відкрийте друкований зошит 4 на сторінці 52 і працюйте разом з відео. Дні тижня і число не співпадають, тому називайте сьогоднішню дату, 19 травня. До № 4 і 7 пропущено пояснення, але ти їх виконай все одно. Не забувай показувати стрілочками, з якими розрядами працюєш. № 5  - виконуй дії коротко, а ті два рівняння, які подаються у відео, допиши  праворуч.
Сторінки 52-53 із всіма завданнями сфотографуй, надішли однією світлиною.
Повторити матеріал на цих сторінках можна ще раз, переглянувши наступне відео. Є додаткові рівняння, розв'яжи їх у робочому зошиті. Потренуйся! 

2. Виконати завдання з картки. Увага! № 1, 2 - усно. № 3, 4, 5 - письмово. Сфотографувати, надіслати.
№ 3 - накреслити перший відрізок, зверху написати 1дм. Нижче записати рівняння, як знайти другий відрізок. Нижче - накреслити другий відрізок, підписати довжину.
№ 4 - записувати рівняння, зверху маленькими цифрами проміжкові результати
№ 5 - схема, розв'язання, відповідь.
2 урок. ЯДС
Чому якість мого життя залежить від стану природи?

Які висновки ти зробив?
Чи згоден ти з розповідями у відео?
З чим ти можеш не погодитися?
Робота з підручником на сторінці 92.
3 урок. Навчання грамоти
1. Працюємо із Буквариком на сторінці 106 разом з відео.
Нове складне слово: СТРАХОЛЮДНИЙ
Роздивись це слово уважно. Подумай, як воно утворилося? Які слова сховалися в цьому слові? Так, "страх" і "люди". Тобто, страхолюдний - це страшний для людей.
Увага! Після того, як вчителька прочитає вірш Читалочки, зупини відео і прочитай вірш самостійно два рази. Потім продовж роботу із казкою.
Прочитай казку два рази.
Прочитай ще раз казку за ролями.
Запам'ятай значення нових слів.
Запиши два питання, які ти склав по змісту казки. Надішли.
4 урок. Письмо
Сфотографувати, надіслати.
5 урок. Мистецтво
Театральна подорож

Більше про балет. Послухай, подивись, передай свої враження, вивчи пісеньку.

Комментариев нет:

Отправить комментарий