Переводчик

Страницы

Уважаемые друзья!

Я рада приветствовать Вас на своем блоге. Надеюсь, наше общение будет плодотворным и интересным.

На страницах моего блога Вы сможете узнать о событиях нашего класса и некоторых моих личных наработках.

Дистанційне навчання 12.05, 13.05

13.05
1 урок. Письмо
1. Перевіримо свої знання . Пишемо диктант, зупиняємо відео після продиктованого слова, у кінці перевіряємо

Підкресли слова, в яких звуків більше, ніж букв. Сфотографуй, надішли.
2. Перетворюємо слова. 
Виявляється, можна змінити одну букву або добавити одну букву, або забрати букву, - і вийде нове слово!
Увага! Завдання № 2 на с. 24 - усно розібрати. Батьки друкують слово, діти - закреслюють неправильну букву й пишуть зверху. Завдання № 5 на с.25 друкованими буквами пишуть батьки, а діти дописують слово. Завдання № 6 (ребуси) - записати за допомогою транскрипції, а не буквами. Не забувайте про склади й наголос у всіх записаних словах. Максимально наблизити до друкованого зошита аби скоротити час!
Сфотографувати, надіслати.
3. Продовжуємо утворювати нові слова.
Сфотографувати, надіслати.
2 урок. Математика
1. Математикчний тренажер "Футбол". Як тільки з'явиться нове число у воротах і три м'ячи з рівняннями, зупиняй відео, бо не встигнеш. Знайдеш потрібний м'яч, вмикай відео, перевіряй себе.

2. Досліджуємо задачі. Обернені задачі.
Поміркуй над словом "обернений". Яке лексичне значення має це слово?
А тепер відкривай друкований зошит 4 на сторінці 40 і працюй разом з відео. Уважно слідкуй за зміною умови і питань в задачах.
Увага! Усі задачі № 3 записувати у друкованому зошиті без відповіді (немає місця). Знак питання виправити на Х. На схемах показувати ціле й частини. Зупиніться, якщо потрібно. Дитина має зрозуміти, що будь-яке дане в задачі треба змінити на Х, а Х - навпаки, на знайдене число. Це і буде обернена задача. За потреби складіть подібні задачі, потренуйтеся.

№ 5 - скласти схеми до обернених задач у звичайному зошиті, розв'язвти, записати відповідь.
№ 6 - знайти значення виразів скорочено зі стрілочками у звичайному зошиті.
№ 8 - знайти невідомий доданок, записати у звичайному зошиті, показати ціле й частини.
Сфотографувати, надіслати.
3 урок. Навчання грамоти.
Буквар. Сторінки 98 - 99
Знати назви днів тижня напам'ять.
4 урок. ЯДС
1. Спробуй відповісти на питання:
Як залежить діяльність людей від природних умов? Чи пов'язана діяльність людей з природою?
Роздивись фото на сторінці 85 підручника.
На якому з них природа дає багато можливостей для праці людей? Чому людям важко працювати у пустелі?
Перегорни сторінку 86.
Подивись на гори. Чому там багато овець? Чим там переважно займаються люди? Навіщо людям вівці?
2. Обери правильні відповіді серед запропонованих. Цікаво, що ти знаєш на цю тему!
Там, де степи, багаті  ґрунти, люди ... . 
а) вирощують зернові, овочеві, фруктові рослини;
б) працюють на консервних, сокопереробних заводах;
в) працюють на борошномельних заводах;
г) займаються вирощуванням свійських тварин;
ґ) працюють на жироолійних заводах;
д) заготовляють деревину
Там, де гори (Кримські, Карпатські) люди ... . 
а) на гірських луках випасають кіз, овець;
б) біля підніжжя гір займаються виноградарством і садівництвом;
в) вирощують соняхи, пшеницю, буряки;
г) біля підніжжя гір будують санаторно-курортні комплекси та обслуговують їх;
ґ) заготовляють лікарські рослини, ягоди, гриби;
д) працюють на консервних, сокопереробних заводах
Там, де море, люди ... .
а) займаються промисловим виловом риби;
б) працюють на рибопереробних заводах;
в) заготовляють деревину;
г) на березі будують санаторно-курортні комплекси та обслуговують їх;
ґ) заготовляють лікарські рослини;
д) працюють на консервних, сокопереробних заводах
Там, де ростуть ліси, люди ... .
а) заготовляють деревину;
б) працюють на лісопереробних заводах;
в) вирощують кавуни;
г) заготовляють гриби, дикорослі плоди, горіхи, ягоди, лікарські рослини, сіно, березовий сік, мед;
ґ) у період полювання відстрілюють промислово­мисливських тварин;
д) насаджують нові ліси, охороняють їх
3. У підручнику на с.86 є прислів'я. Це народні вислови. Прочитай їх. Добери до світлин прислів'я.
4. Друкований зошит. Сторінка 38 № 2. 
Засади сад і город культурними рослинами. Пригадай, на які групи поділяються усі рослини.
5 урок. Русский язык

12.05
1 урок. ЯДС
1. Підготуй проект «Тварини». Сфотографуй, надішли.
2. Тема «Свійські тварини»

Зверніть увагу. В українській мові слово «собака» - він.
Дізнайся цікаві факти про домашніх тварин. Це цікаво! Чому собаки махають хвостом? Куди відхиляється хвіст собаки, якщо вона задоволена? Чи можна собакам давати шоколад? Навіщо котам камінець?
3. Підручник. Сторінка 81 - 82, 83
4. Створи відео проект «Мій улюбленець». Це може бути і тварина, і рослина.
Зніми на камеру, надішли.
Розповідай за таким планом:
а)Назви тваринку (рослуну), покажи, як її звати, звідки походить назва, як вона у тебе опинилася.
б)Який характер у твоєї тваринки (рослини).
в)Що любить твоя тваринка (рослина).
г)Які правила догляду за домашніми тваринами (рослинами) ти знаєш. Як ти за нею доглядаєш.
ґ) Яку користь твоїй родині приносить ця тваринка (рослина).
2 урок. Навчання грамоти
1. Працюємо у букварі на сторінці 94-95. 
Увага батькам! Буквар відкриваємо тільки по завданню у відео. Коли я читаю, дети не слідкують, а просто слухають.
Якщо не відкрилося, натискай https://www.youtube.com/watch?v=g14hocmAiM8&feature=youtu.be
2. Буквар. Сторінка 96 - 97
а)Вірш Читалочки теж написав Грицько Бойко. Прочитайте його самотійно.
Питання:
Якою була Сонечка? - маленька
Як виглядала Сонечка?
Як почувалося сонечко у небі?
Чому сонечко усміхалося?
Які слова написані однаково? - сонечко і Сонечко
Чому одне написано з маленької букви, а інше - з великої?
Прочитай вірш ще раз скоріше.
б) Оповідання «Корисна розмова»
Прочитати самостійно один раз.
Питання:
Про кого йдеться мова?
Чому мала донечка побігла до умивальника?
Прочитати оповідання ще раз.
Питання:
Куди збиралися мати з донечкою?
Що одягла дівчинка?
Як чепурила матуся свою донечку перед дзеркалом?
На що схожі очі донечки?
На що схожі коси донечки?
На що схожі губи донечки?
На що схожі руки донечки?
Прочитати оповідання по ролях: матуся читає свої слова, дитина - свої. У кінці дитина біжить мити руки.
3. Познайомимося ще з одним віршем Грицька Бойка
Як автор назвав героя вірша Толю?
Хто такий хвастунець?
Як ти розумієш слова «слово честі»?
Чи витримав Толя слово честі?
Добери до слова «хвастунець» слова - «родичі».
Хвастун, хвастливий, хвастатися
А тепер добери  слова з тим же значенням. Пам'ятаєш, як вони називаються? Так, це синоніми.
Хвалько, вихваляка, хваст
Яким був Толя? Так, він був хвастуном і лякливим.
Що б ти порадив Толі?
3 урок. Письмо
Сьогодні ми повторюємо, як ділити слова на склади і навчаємося їх переносити з рядочка у рядок. Дивись, тепер ми не пишемо дужки, а ставимо рисочку. Така рисочка показує перенос з рядка у рядок. Виконуй завдання, пиши  сторінки. Сфотографуй, надішли.
Працювати із словами - близькими за значенням, ми будемо у zoom. Якщо у тебе немає такої можливості, працюй із сторінками зошита.
4 урок. Математика
Продовжуємо додавати і віднімати числа у межах сотні.
Можеш обчислювати коротко, як вчився на попередньому уроці.
Працюй у зошиті 4 на сторінках 38 - 39.
№ 1, 2, 3 - по завданню. Якщо коротко записуєш рівняння, обов'язково став стрілочку й маленькою цифрою записуй результат. Пояснюй, як на фото.
№ 4 - дві пари подібних виразів записати поруч. Зверни увагу! І на додавання, і на віднімання.
Сфотографуй, надішли.
№ 5 - по завданню
№ 6 - дві пари подібних виразів записати у окремому зошиті. Зверни увагу! Що ми тут мінятиме?
№ 7, 8 - по завданню
№ 9 - зверни увагу на другу задачу. Чи можна назвати число, яке на 10 менше за 8? Уявляється, можна! Здивувався?! Але про це ми будемо навчатися трохи згодом, у 5 класі. А зараз виправ помилку: на 10 більше. Розв'яжи обидві задачі.
Повторимо й перевіримо, як ти розібрався із завданням № 6. Відкрий підручник на сторінці 131. Виконай № 3
Сфотографуй № 6 і № 9 та завдання з підручника у зошиті з математики. Надішли.
5 урок. Мистецтво
1. Українська народна казка «Коза- Дереза»
Послухайте, передивіться
2. Композитор Микола Віталійович Лисенко у 1888 році за мотивами української народної казки написав дитячу оперуОригінальний твір Миколи Лисенка належить до «золотого фонду» вітчизняної музичної класики. Це – одна з трьох невеликих опер на основі українських народних казок та обрядів.Спочатку автори призначали свої твори для виконання у сімейному колі у супроводі фортепіано з метою поступового опанування дітьми оперним жанром. Одноактна «Коза-дереза», найпростіша з них, адресована наймолодшим дітям.
Усю дитячу виставу - оперу можна послухати й подивитися ТУТ
Чого навчає цей твір?
Опера розповідає про те, як згуртувавшись можна перемогти навіть найпідступнішого ворога, вчить бути добрими та співчутливими.
Серед героїв є Лисичка. Послухай ще раз, яку пісню вона співає в опері М.Лисенка. 
А тепер заспівай разом з Лисичкою.
Послухай Вовка з дитячої опери

А це співає Рак. Яка музика?
Подивись, як дітки виконали свої ролі у виставі «Коза- Дереза». Переходь за посиланням ТУТ
3. Намалюй будь-якого героя казки. Сфотографуй, надішли

Комментариев нет:

Отправить комментарий