Переводчик

Страницы

Уважаемые друзья!

Я рада приветствовать Вас на своем блоге. Надеюсь, наше общение будет плодотворным и интересным.

На страницах моего блога Вы сможете узнать о событиях нашего класса и некоторых моих личных наработках.

Дистанційне навчання 27.03, 30.03, 31.03

31.03
Доброго ранку, любі дітки й батьки!
Увага! Будь ласка, щодня заходьте на сайт школи й знову
реєструйтеся, як і перший раз. Адміністрація школи щодня перевіряє наявність учнів та їх роботу у період карантину. Не забувайте!
1 урок. ЯДС
ЧОМУ СОНЦЕ НА ЗЕМЛІ - НАЙГОЛОВНІШЕ?

Ви прослухали й передивилися багато відео вчора й сьогодні. Тепер відкрий підручник на сторінці 48 й зошит на сторінці 22. Прочитай, виконай завдання, спробуй відповісти на питання.

Молодці! Багато дізналися з теми уроку!
А тепер завдання!
Візьми чистий аркуш паперу, кольорові олівці або фломастери. Намалюй всередині Сонце й по боках за стрілочками запиши або намалюй усе, що ти дізнався про Сонце.
Сфотографуй, надішли свій малюнок.
2 урок. Навчання грамоти
1. Повторимо все, про що дізналися на минулому уроці.
Яку букву вивчили?
Що ви про неї знаєте?
Де вона знаходиться на Стрічці букв?

Чому вона такого кольору?
Намагайся запам’ятовувати, які звуки  в українській мові завжди тверді. Ці звуки позначені блакитними й жовтими буквами!
2. Склади звукові моделі слів, які я буду вимовляти. Звуки «переведи» у букви. Поліч кількість звуків і букв. Визнач склади, познач наголос. Усе, як завжди!
Самостійно виконай завдання. Сфотографуй, надішли.
3. Робота в Букварі.
Сторінка 59. Читаємо з гірки. Пам'ятатете? Повільно, потім - швидще, а далі - ще швидше і ще швидше. Скотився з гірки?
Сторінка 59. Текст. Але, перш, ніж читати цього, з'ясуй значення наступних слів:
засперечатися
охайно - неохайно
брудний
найпотрібніший
щоранку
щовечора
Спитали у батьків? Тепер читай текст. І не один раз!
Отже, ви прочитали текст.
Про які три щітки йшлася мова?

Яка щітка найпотрібніша?

Передивись відео про одну з найпотрібніших щіток.

3 урок. Письмо
Працюємо у Прописах. Сторінка 52.
Перше завдання. Які слова ти утворив? Чи погодишся ти, що я їх назву "родичами"? Поясни батькам, чому?
Запиши ці слова у строчках, познач склади й наголос.
Наступне завдання. Запис речень.
Пам'ятай, жодного запису без складів, наголосу й помилконебезпечних місць, які ти підкреслюєш зеленою пастою.
Останнє завдання - РЕБУС. Треба розгадати слово. Поміркуй! Запиши це слово.
Завдання: олівцем обвести букви, які "ховають" два звуки.
Сторінку сфотографувати, надіслати.
4 урок. Математика
1. Усне опитування. Ці питання запропонують тобі батьки. Ти будеш відповідати чітко й голосно, як у класі.
Як називаються числа при додаванні?
Як називаються числа при відніманні?
Як зміниться сума, якщо один доданок збільшиться? Запиши приклади.
А якщо доданок зменшиться? Запиши приклади.
Як зміниться різниця, якщо зменшуване зменшиться? Наведіть приклади.
А якщо зиеншуване збільшиться? Наведіть приклади.
Як знайти невідомий доданок?
Як знайти невідоме зменшуване?
Як знайти невідомий від'ємник?
Невідоме зменшуване, - що це: ціле чи частина?
Невідомий доданок, - що це: ціле чи частина?
2. Математичний диктант. 
Батьки читають мої записи, а ти записуєш тільки відповіді.
Число 10 зменшити на 3.
Число 1 збільшити на 7.
Перший доданок 3, другий доданок 6. Знайди значення суми.
Зменшуване 8, від'ємник 5. Знайди різницю.
На скільки 9 більше за 5?
На скільки 3 менше за 7?
3. Нова тема
Сьогодні нам доведеться порівнювати математичний вираз і число. Прослухай має пояснення.
Усе зрозуміло?
Тоді самостійно виконай за зразком.
Підручник. Сторінка 103 № 2
Сфотографуй, надішли.
Можна розв'язувати рівняння, а можне і не розв'язувати їх. Передивись відео.
Сподобалося?
А тепер потренуйся. Нехай тобі батьки напишуть такі величезні приклади. Зможеш?
А от роботу в Зошиті з друкованою основою на сторінці 52 виконай усі завдання. Не забувай показувати ціле й частини. 
Зверни увагу! 
У зошиті значення математичного виразу записують знизу. А ми як вчилися? Правильно, зверху. 
У зошиті не треба розповідати, на скільки одне число більше іншого. А ми як вчилися? Ми записуємо "на скільки  ... більше". 
Виконуй завдання тільки за моїми вказівками.
Сторінку сфотографувати і надіслати.
5 урок. Мистецтво
Для цього тобі знадобиться підручник.
Відкрий сторінку 80.
Перед тобою Веснянка. 
Подумай, чому пісня має назву ВЕСНЯНКА?
У запису пісня трішки відрізняється від підручника. Можеш співати Веснянку за підручником, а можеш - за відео. Веселися та співай!






30.03
Доброго ранку, любі дітки й батьки!
Увага! Будь ласка, щодня заходьте на сайт школи й знову
реєструйтеся, як і перший раз. Адміністрація школи щодня перевіряє наявність учнів та їх роботу у період карантину. Не забувайте!
1 урок. ЯДС
Повторення. Передивись уважно відео, дай відповіді на запитання:
Що таке природа?
На які дві групи ділиться природа?
Чим жива природа відрізняється від неживої?А що взагалі не належить природі?
Хто такий дослідник?
Як людина пізнає навколишній світ?
Чи вдавалося тобі колись бути дослідником?
Як нежива природа впливає на живу?
Яке значення має природа для людини?
Продовжимо дізнаватися нове й цікаве! Сьогодні об’єктом нашого дослідження є СОНЦЕ.
Передивись відео, став на паузу, розмірковуй.

Чого ти не знав (не знала) раніше?
Що для тебе виявилося несподіваним?
Які кадри передивився кілька разів?
Який висновок зробив з почутого і побаченого?
Як же відбувається зміна дня і ночі? 
Чому настає ранок і вечір? Куди зникають зорі вдень?
Усе це дізнайся прямо зараз.
Найцікавіші факти про дивовижну зірку Сонце
Сподіваюся, ти знайшов (знайшла) відповіді на багато питань. Тепер закріпимо все, чому навчився (навчилася).
Гра «Перший мільйон»

Вдивляючись у нічне небо, ми милуємося сяйвом Місяця, мерехтінням безлічі зірок, загадковими візерунками сузір’їв… Та особливо вабить зір промениста сріблясто-біла смуга, яка, мов серпанок, оперізує небо. Здається, ніби хтось проклав по небу дорогу. Цей розсип зірок так і називають — Молочний, або Чумацький, Шлях.
Ми бачимо не весь Молочний Шлях, а крихітну його частинку. Насправді ми перебуваємо всередині нього — планета Земля з усією Сонячною системою і разом з мільярдами зірок входить до Молочного Шляху. Такі величезні об’єднання зірок називають галактиками. Їх у Всесвіті безліч.
Свою назву галактика отримала саме завдяки білій смузі, що видніється на нічному небі (від гр. галактос — молочний). Давні греки називали її Молочним Кільцем, римляни  — Молочною Дорогою, а наші предки  — Чумацьким Шляхом.
Як би ви пояснили ці назви?
З давніх-давен “зоряна дорога” була дороговказом для чумаків, які їздили до Криму по сіль.
Наша галактика: будьмо знайомі!
2 урок. Навчання грамоти
1.Повторіть нову букву. Називається вона «еф».

Якщо є бажання, працюй на малюнку.
2. Сьогодні ми продовжуємо відкривати секрети української мови.
Але! Спершу пригадай "хитрі" букви.
Це перші букви, які ми вчили.
Але ще є їх «подружки». Які це букви?
Так, молодці! У якому "вагоні" живуть ці букви? 
У м'якому. Пам'ятаєш, де розташовані наші вагони в класі? 
Так, там живуть усі букви, що позначають голосні звуки.
Готовий до дива?
Тоді відгадай загадку.
Слухай далі й виконуй разом зі мною.
Тепер гра «Гості». Пам’ятаєш? 
Нових «гостей» можна вітати укліном, як ми це робили в класі, можна плескати у долоні, але, якщо наших нових звуків немає, «ховаємося», присідаємо, «нікого немає вдома», ми їх не чекали! Готовий? 
Тільки будь уважним (уважною), наші звуки мають стояти разом!
Продовжимо!
Ні, поки що зарано вивчати букву!
Зараз ми продовжимо працювати зі звуками!

Послухай загадку. Вимовляй відгадку разом зі мною.
Ще раз вимовимо перші три звуки
Два завжди твердих приголосних звуки "ховаються" у букву...
Отже, нова буква!
Де ця буква буде розташована в Стрічці букв?

Так буква «ща» буде розташована внизу, оскільки позначає два глухих звуки. 
Буква «ща» буде синього і жовтого кольорів, оскільки вона позначає 2 твердих пригосоних звуки.
Повернемося до нашої загадки!
Складемо звукову модель. Звуки перетворимо на букви.
Так у вас вийшло?
Дуже цікаве слово!
Що воно означає?
Які ти знаєш щітки?






Прийшов час трішки відпочити!
Продовжимо працювати. Готові?!
Зараз я буду вимовляти невеличкі слова, а ти складеш їх звукову модель. Слухай уважно слова.
Склав звукові моделі?
Перевір себе.
А тепер усі звуки познач буквами.
Ось, що у тебе має бути:
А тепер самостійно!
Сфотографуй, надішли.
3. Попрацюй з Букварем. Сторінка 58. Вимовляй склади і слова правильно. Чітко, щоб батьки чули [ш][ч]!
4 урок. Фізичне виховання
Перейдіть на сайті школи на 1-Б клас, знайдіть ссилку вчителя Федька Євгена Вікторивича. Працюйте!
5 урок. Письмо
1. Навчимося писати букви Щ щ
2. А тепер працюємо в Прописах.
Сторінка 51 
1 строка - навчися писати букву
2 і 3 строки- слова. Пам'ятай, пишемо ручкою, визначаємо склади, наголос.
4, 6, 8 строки - пишемо речення. Як це робити, ти знаєш, і я розповідала минулого разу. Будь уважним!

27.03
Любі діти !
Під час карантину залишайтеся вдома. Виходьте на подвір’я тільки з батьками, не чіпайте руками двері, кнопки ліфта, не можна терти носа. Під час занять робіть перерви, пийте водичку.
Їжа має бути корисною. Дбайте про своє здоров’я!

1 урок. Навчання грамоти
1. Поєднай звукові моделі і слова.

Молодці! Повторили  характеристики приголосних звуків. Не забувай щоразу повертатися до  Стрічки букв. 
Збережи її собі для роботи!
Намагайтеся запам’ятовувати букви, які позначають завжди тверді приголосні. Вона позначені блакитним і жовтим кольорами.
2. Сьогодні повторюємо нову букву. Називаємо її "ЕФ", позначає звук [ф]. Він приголосний, завжди твердий, глухий. Дзвінкої пари не має.
Буквар сторінка 55. Прочитай текст, придумай зоголовок.
Читай спочатку повільно, потім швидше.
А ти бачив свої перші фотографії?
Попроси батьків разом роздивитися сімейні світлини.
Буквар. Сторінка 56 -57. Читати.
Чи сподовся тобі текст про Софійку?
Про що йдеться в тексті?
А тобі сняться кольорові сни?
3. Працюємо в Прописах. Сторінка 47 -1 строка, сторінка 49 - 1 строка. Треба навчитися писати прописну й велику букви.

Завтра працюй додатково, тренуйся писати буву та її поднання з іншими буквами.
2 урок. Я досліджую світ
Не можемо зупинитися й продовжуємо досліди з водою!
3 урок.  Математика
Працюємо в Зошиті: сторінка 35 № 8. Не забувай показувати ціле і частини.
Сторінка 36 № 1. Теж визначай ціле і частини.
Сторінка 36 № 2. Спочатку визнач, де ціле, де частини. Визнач значення суми, а потім склади два рівняння на віднімання. Ціле і частини обов'язково!
Усі завдання з математики сфотографуй, надішли.

Комментариев нет:

Отправить комментарий