Переводчик

Страницы

Уважаемые друзья!

Я рада приветствовать Вас на своем блоге. Надеюсь, наше общение будет плодотворным и интересным.

На страницах моего блога Вы сможете узнать о событиях нашего класса и некоторых моих личных наработках.

Дистанційне навчання 27.04, 28.04, 29.04

29.04
1 урок. Навчання грамоти + письмо
Повторимо, що таке звуки і букви, які бувають звуки і де букви розташовані у певному порядку.
Спробуй відповісти на всі ці запитання самотійно.
А тепер передивись відео

У відео є письмове завдання. Зараз ми з тобою його виконаємо, але трішки ускладнемо.
Запиши 5 будь-яких слів, у яких є тверді приголосні звуки [дж] [дз], поділи на склади, покажи наголос. Візьми олівець і обведи в коло букви, що позначають голосні звуки. Під буквами, що позначають твердий приголосний, постав одну рисочку, а під буквами, що позначають м'який приголосний - дві рисочки.
Сфотографуй, надішли.Сходинки вмінь.
2. Повторення. Апостроф. 
Пригадай, які приголосні звуки в українській мові завжди тверді. Запиши їх у зошиті на трьох строчках по групах: губні, горлові, шиплячі. Не забувай, звуки ми записуємо у дужках: [ ]
Читай вголос слова у відео, слухай, чи вимовляємо м'який дзвінкий приголосний звук [й] після твердого приголосного.
Запиши усі слова через кому, підкреслюй "помилконебезпечні" місця.

Чому деякі слова написав без апострофа?
Так, тому що в цих словах взагалі немає звука [й] після приголосного, а цей приголосний вимовляємо м'яко, томущо після нього стоїть буква із "м'якого вогону".
Виконай обидва завдання на одному аркуші. Сфотографуй, надішли. Сходинки вмінь.
3. Буквар. Сторінка 80 - 81
Прочитай лічилку разом з Щебетунчиком.
Для чого потрібні лічилки?
Уяви, що поруч з тобою стоять друзі, з якими ти зараз будеш грати, і тобі потрібно призначити ведучого за допомогою лічилки. Ще раз прочитай лічилку, називаючи слова  по складах і показуючи ручками на уявного друга на кожний склад.
Вірш Лесі Вознюк "Татко і матуся"
!!!Першим читає дорослий.
Лексичне значення слів:
широченні - дуже широкі
зручно - рос. удобно
дужі - мають велику фізичну силу, широкі
міцнющі - дуже сильні, міцні
волошкові - нагадує колір волошки, сині
Яке почуття у тебе виникло?
Чи розказано у віршику  правду з твого життя?
Чому з татком і матусею дитині нічого не страшно?
Прочитай вірш самостійно кілька разів.
У процесі читання вірша батьки стежать за правильністю логічних наголосів, дотриманням інтонації, демонструють, як голосом передати свої почуття.
Вивчи напам'ять уривок чи про тато, чи про матусю, або про одразу про найдорожчих для тебе людей.
Надішли відео до 01.05
Загадки Лесі Вознюк
Прочитай, відгадай.
Про кого ще йдеться у загадках?
Чи є у тебе братики й сестрички? Розкажи про них, які вони за характером.
4. Робота з дитячою книжкою. Позакласне читання
І вірш, і загадки (наголос на першому складі) написала одна авторка - Леся Вознюк
Її вірші надзвичайно легкі для сприйняття, жартівливі і водночас пізнавальні та повчальні. Читати й слухати її вірші можна довго й з великою цікавістю.
Автора віршів називають ПОЕТ, а авторку - ПОЕТЕСА.




Пропоную тобі додатково познайомитися з творами Лесі Вознюк
Диво-татусь
Подаруйте нам весну
Сорочка-оберіг
Сумувала книжечка
Сподобалися вірші?
Пропоную тобі вивчити напам'ять будь-яке.
Зніми відео, надішли до 04.05
2 урок. Математика
1. Порівнюємо числа в межах 100
Відкрий зошит № 4 на сторінці 16. Виконуй роботу разом з поясненнями на відео
Завдання № 7 (склади подібні пари чисел) виконай письмово й запиши кілька пар чисел праворуч або ліворуч від завдання
Як тобі легше порівнювати числа: за числовим променем чи на основі їх розрядного складу?
Вчися порівнювати числа на основі їх розрядного складу!
Обидві сторінки сфотографуй, надішли. Сходинки вмінь.
2. Повернися до Вкладки. Продовжуй працювати зі сторінками 1- 6
3. Робота з задачами.
Розв'яжи, сфотографуй, надішли.
Увага! Слово "іграшки" скорочуємо у дужках до наступного голосного (ігр.)
3 урок. ЯДС
Хто такі риби?
Чи бачив ти риб? Де? Які вони на вигляд? Що у риб є такого, чого немає в інших тварин?
Передивись відео

Які нові слова зустрілися у відео?
Поясни їх лексичне значення разом з батьками.
Роздивися будову риб у підручнику на сторінці 76.
Тож, яка найголовніша ознака риб?
Так, це зябри, їх немає у жодної тварини. Дізнаймося більше про мешканців водойм. 
Зошит. Сторінка 34 № 5, 6
Познайомся ще з деякими рибками. Їх назви не всі знають, а ми з тобою вивчимо!
Назви яких риб ви запам'ятали?
Пропоную тобі дізнатися більше про ВОДОМІРКУ.
Більше цікавого про риб дивись на сторінці "Виховна робота за планом ГПД під час карантину"
4 урок. Русский язык
Сегодня мы поговорим о звуках, которые есть и в украинском языке, и в русском. Только они отличаются в произношении и характером.
Это модели из украинского языка. Попробуй их объяснить
В українській мові звук [ч] завжди твердий, пом'якшується перед [і].
В українській мові два завжди твердих звуки поруч [шч] на письмі позначаються буквою Щ.
Это в украинском языке. Что же происходит в русском языке? 
Сейчас ты будешь работать с настоящим логопедом. Выполняй её артикуляционные упражнения, останавливай видео, наблюдай за своим речевым аппаратом, старайся. Можешь взять зеркальце, чтобы следить за своей работой.

А теперь послушай, как я объясняю и записываю звуки. 
В языкознании нет такого понятия "сложный" или "простой" звук.
Учебник. Страница 102-103 - выполни задания устно.
Какие звуки [ч] и [щ] в русском языке? Тоже всегда твёрдые? 
Нет, в русском языке эти звуки произносим всегда мягко.
Обрати внимание, в видео звук 
обозначен в транскрипции неправильно.

О каком ещё звуке шла речь в видео?
Чем отличается звук [ц] в русском языке от звука [ц] в украинском языке? В каком языке [ц] может быть только твёрдым? А в каком языке - и твёрдым, и мягким? В этом тебе поможет Лента букв, которая висит у нас в классе и есть у тебя дома.
Тренируйся произносить мягкие звуки. Обрати внимание, в видео снова звук щ обозначен в транскрипции неправильно.

28.04
1 урок. ЯДС
Дорогі мої першачки, вітаю вас. 
Ми почали вивчати нову тему «Тварини». Вивчайте ретельно, уважно. А в кінці ми знов зробимо проект «Світ тварин». Мені дуже сподобалося, як ви працювали з рослинами! Тож, починаємо.
Тема: Хто такі комахи?
Знайоме тобі це слово - «комахи»? Чи знаєш ти комах? Назви їх.
А тепер повторимо назви букв і відомих комах. Записуй перші букви в назвах комах. Повтори алфавіт. Розташуй слова в алфавітному порядку. У кінці цього тижня ти мені надішлеш відео, як ти напам'ять розповідаєш алфавіт.
Дізнаймося більше:

Де були комахи взимку?
Які комахи прокидаються навесні?

Прийшов час познайомитися з найважливішими ознаками комах. Сьогодні ми дізнаємося, як комах відрізнити від інших тварин. Приготуй аркуш паперу та олівець. 
Отже, яку будову мають комахи?
Чому павук - не комаха?
Працюємо з підручником. Сторінка 75.
Знайди комах. Виконай вправи.
Повторимо, про що дізналися, відпочинемо, потанцюємо й поповнимо свої знання новими фактами про деяких комах
      
Якщо тобі було цікаво, більше дізнатися про комах ти зможеш у блозі на сторінці «Виховна робота за планом ГПД під час карантину»
2 урок. Навчання грамоти, письмо
1. Повторюємо вимову слів із звуками [г] [ґ].
Виконай письмове завдання з відео. 
Пам'ятай букви Ґ ґ починаємо писати зверху! 
Сфотографуй, надішли.
2. Вивчи скоромовки. Вимовляй правильно звуки [г] [ґ]. Пам'ятай, що ці звуки горлові, дзвінкі, завжди тверді. Чи мають вони глухі пари? Назви ці звуки.
3. Повтори матеріал з теми у Букварику на сторінці 10 -11.
4 урок. Навички читання й розуміння.
1. Буквар. Сторінка 76 – 77

Читай по кілька разів, намагайся прочитати якомога швидше, розумій зміст прочитаного, відповідай на питання повними реченнями.
2. Буквар. Сторінка 78 – 79
Читай по кілька разів, намагайся прочитати якомога швидше, розумій зміст прочитаного, відповідай на питання повними реченнями.
5 урок. Математика
Дивись у Вайбері
27.04
1 урок. Математика 
1. Повторимо, як утворюються числа другого десятка. 
Чи існує математика в природі?
Відповідай на питання з відео усно.
Письмові завдання - після відео.
Зупини відео на розділі "Майстер-клас Цвіт яблуні". Повернися до цієї роботи після опрацювання теми з математики.

Що цікавого ви дізналися про дерева навесні?
Письмові завдання з відео:
1. Записати назви дерев за зразком. Не забувай про склади й наголос.
2. Записати числа 14, 15, 19 за допомогою суми двох розрядних доданків.
3. Розв'язати задачу про висоту яблуні та каштана, короткий запис не складати. 
Сфотографуй, надішли.
2. Працюємо в зошиті № 4 з математики на сторінках 10-11 разом з поясненнями:
3. Працюємо в зошиті № 4 з математики на сторінках 12-13 разом з поясненнями: 
Розв’яжи задачу самостійно. Короткий запис ми не складаємо.
№ 8 – покажи ціле, частини, знайди невідомий компонент
№ 9 – запиши величини
Сфотографувати й надіслати № 7, 8, 9
Сьогодні ми будемо навчатися оцінювати власну роботу. Перед тобою позначки. Роздивися їх.
Шановні батьки. Поясніть дітям. Треба намалювати коло й розділити його на 4 частини. Дитина має зафарбувати стільки частин, скільки, на її думку, відповідає поясненню, що написано синім кольором. Поруч має стояти ще одне коло для Вашого оцінювання. Пояснення для дорослих написано зеленим кольором. Щоб не плутатися, домовимося, діти зафарбовують синім кольором, Ви - зеленим. Така робота проводиметься після кожного виконаного завдання. Перепишіть  пояснення окремо, щоб мати їх під рукою. Таку роботу будемо називати Сходинки вмінь.
4. Навчаємося записувати числа першої сотні.
Працюємо в зошиті № 4 з математики на сторінках 14-15 разом з поясненнями: 
Підручник. Сторінка 117
№ 3 - запиши числа через кому
№ 6 - запиши числа у табличку розрядів
Сфотографувати, надіслати. Сходинки вмінь.
Навчіться читати й записувати числа до 100.
Відпрацьовувати вміння й навички ви можете у Зошиті № 4 у Вкладці. 
Знайдіть сторінку № 1 усередині зошита. Підпишіть зверху "ВКЛАДКА" для зручності. Працюйте поступово, повторюючи й відпрацьовуючи матеріал. Не забувайте правильно називати числа, показувати ціле й частини, короткий запис для задач не складати.
Зверніть увагу: на сторінці 6 є Таблиця чисел "Сотня"
Така ж таблиця є на форзаці підручника.
Робота за таблицею допоможе з'ясувати числа кожного десятка.
Назви числа, у яких 7 одиниць, 8 одиниць.
Назви числа, у яких 4 десятки, 9 десятків.
Назви числа шостого, восьмого десятків.
Назви число, в якому 3 десятки й 3 одиниці.
Назви число, в якому 8 одиниць і 5 десятків.
Сходинки вмінь
2 урок. Мистецтво. Малювання пальчиками "Цвіт яблуні"
Повернися до першого відео. Виконай роботу. Сфотографуй, надішли.
3 урок. ЯДС
Якими бувають тварини
Частиною якої природи є рослини?
А тварини?
Доведи свою думку.
Передивись відео. Зверни увагу, на які групи поділяються  тварини, де вони мешкають, чим відрізняються від рослин. Чи з усім ви згодні? 
Дізнайся, чи є рослини, які теж можуть переміщатися.
Яке нове слово почули? Що воно означає?
Переліч ознаки, якими характеризували групи тварин в першому відео.
Чи тільки звірі пересуваються на чотирьох лапах?
Чи тільки у птахів є пір'я і крила?
Чи тільки птахи вміють літати?
Чи тільки риби можуть жити у водоймах?
Визнач найважливіші ознаки (на твою думку).
Згодом ми дізнаємося більше про усі групи тварин.
Відгадай загадку
Знайди відгадку на малюнку.
Де живе ця тварина?
Хто за нею доглядає?
Роздивися тварин. Назви їх. Чи доглядають люди за ними?
Розглянь наступний малюнок. Чому цих тварин називають дикими?
Чи знаєш ти, як називаються тварини, яких розводять, вигодовують люди?
Так, ці тварини живуть біля людей. І називаються свійськими.
Потренуймося впізнавати диких і свійських тварин.
Як свійські тварини потрапили до людей? Звідки вони взялися? Дізнайся про це з додаткової інформації, яку допоможуть тобі знайти батьки. Розкажи, що ти дізнався. Запиши відео, надішли.
Для чого потрібні свійські тварини?
Робота з підручником. Сторінка 73-74
Робота у зошиті.Стрінка 33 № 1, 2
4 урок. Навчання грамоти
1. Повторення. Апостроф.
Повернися до сторінок у блозі за 13.04 - 14.04
Повтори матеріал з цієї теми "Апостроф".
2. Передивися відео. Виконуй завдання усно. Повторюй слова, чітко вимовляй твердий приголосний перед [й]
Письмове завдання. Склади звукову модель, транскрипцію й буквений запис будь-яких трьох слів з відео. Не повторюй слова, які ми вже розбирали на минулих уроках. Сфотографуй, надішли. Сходинки вмінь.
3. Буквар. Сторінка 74 - 75
Прочитай текст кілька разів так, щоб не було помилок і ти зрозумів зміст.
Відповідай на питання у кінці тексту.
5 урок. Письмо
Пропис. Сторінка 46. Закінчити роботу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий