Переводчик

Страницы

Уважаемые друзья!

Я рада приветствовать Вас на своем блоге. Надеюсь, наше общение будет плодотворным и интересным.

На страницах моего блога Вы сможете узнать о событиях нашего класса и некоторых моих личных наработках.

Дистанційне навчання 07.04, 08.04, 09.04

09.04
Нагадую! Обов'язкова реєстрація на сайті школи щодня!
1 урок. Навчання грамоти, письмо
1. Повторення вивченого матеріалу
Передивись нашу Стрічку букв.
Знайди букву Ц. Якого вона кольору? Що це означає?
Так, вона може позначати і твердий, і м'який звук.
Чи є у твердого звука [ц] і у м'якого звука [ц] дзвінкі пари?
Які це звуки?
Придумай слова, в яких є твердий звук [дз] і м'який звук [дз].
2. Працюємо у Прописах. Сторінка 58. Запиши речення прописними буквами. Малюнки розфарбуй й допиши слова у два останніх речення. Роботу виконуй за всіма нашими правилами. Сфотографуй, надішли.
3. Нова тема.
Сьогодні ми продовжимо дізнаватися секрети української мови.

Хто це?
Покажи свою звукову фішку. Перевір.
Наступна загадка для тебе.
Поклади звукову фішку цього звуку. Перевір.
Продовжимо працювати із звуками. Складаємо разом звукову модель й позначаємо звуки буквами.
Навчаймося далі!
Чому ж джерельна вода чиста? Здогадалися?
Продовжимо звукову роботу
Ось ви і навчилися складати звукову схему, транскрипцію й буквений запис слів з новими звуками. 
А тепер самостійно виконай такий же запис слів, які сьогодні ще зустрічалися у відео. Маленька підказочка: це велика й маленька комашки, які збирають мед. 
Пригадай, як показуємо звуки у транскрипції, як показати м'який, а як - пом'якшений звук.
Обидва слова розбери, сфотографуй, надішли.
4. Робота за Букварем. Сторінка 66.
Виконай роботу по сторінці. Читай чітко, голосно склади, слова, словосполучення.
Зверни особливу увагу на завдання, яке підготувала для тебе Читалочка! Дуже важко читати й вимовляти такі слова. Тому, тренуйся читати кілька разів!
2 урок. Математика
1. Повторення вивченого матеріалу. Виконай завдання. Не забувай показувати частини й ціле.
2. Повтори назви компонентів при додаванні та відніманні. Знайди суму та різницю. Усно. Розмірковуй у такий спосіб: перший доданок - 3, другий доданок - 3, сума - 6. Продовжуй самостійно й другу табличку теж.
3.Робота з підручником. Сторінка 108 № 2, 3.
Завдання для тебе: скласти моделі до задач, розв'язати їх, записати відповіді. Усього 5 задач.
Трохи допоможу тобі.
№ 2 У задачах дві величини: скоромовки Оленки та скоромовки Тарасика. У цих задачах ми порівнюємо ці величини, але по-різному.
№ 3 У першій та другій задачах одна величина. У першій ми додаємо ще величину, а у другій - навпаки, зменшуємо. У третій задачі дві величини: чорні курчата й жовті курчата. Їх ми порівнюємо, як зелену й золоту смужки. Пам'ятаєш?
Сфотографувати, надіслати.
3 урок. Мистецтво
Український віночок.
Узнай, які квіти зазвичай вплетають дівчата у вінок.
А тепер заспіваймо пісеньку про український віночок
Прийшов час виготовити нам такий український віночок: дівчата для себе, а хлопці - для матусі! Зроби фото, надішли
4 урок. Русский язык
Сегодня мы узнаем некоторые секреты русского языка. Вспоминай, что уже знаем? Слова имеют лексическое значение. Знаем? Некоторые слова имеют много значений. Помнишь такие слова. Ну-ка, назови!
На этом тайны не заканчиваются. Они только начинаются! 


Запомним новые слова: АНТОНИМЫ, СИНОНИМЫ.
А теперь скажи, какие слова имеют похожее значение, а какие - противоположное?
Продолжим вместе называть антонимы.
А теперь вместе назовём синонимы!
Придумайте свою игру "Слова - друзья" и "Слова - противоположности". Поиграйте с родителями.

07.04 - 08.04
Нагадую! Обов'язкова реєстрація на сайті школи щодня!
Усі уроки повинні проходити із супровідом батьків.

Шановні батьки. Робота велика, з експериментами, міркуваннями тощо. Тому подаю матеріал одразу на 2 дні. Будь ласка! Останній термін надсилання відповідей - 09.04 до 12.00. 
1 урок. ЯДС
1. Повтори.
Що таке ґрунт?
Із чого складається ґрунт?
Чому ґрунт - важлива частина земної поверхні?
Які досліди ти дивився? Про що дізнався?
Що таке гумус, або перегній?
У яких ґрунтах набільше перегною?
Чому кажуть, що родючий ґрунт - "батько" врожаю?
Спробуй відповісти на це питання самостійно.
2. А тепер передивись відео, зупиняйся, відповідай на питання.

   
3. Виконай завдання. Якщо хочеш***
4. Виконай вправу. Натисни на позначку, а потім знайди назву.
 5. Досліди, як живі істоти пристосувалися до життя в ґрунті, попрацюй з інформацією, яку допоможуть тобі знайти батьки, наведи приклади. Можна малювати, розповідати за комп'ютером аба енциклопедією тощо. Обирай форму звіту самостійно.
Зніміть відео із своїми міркуваннями. Надішли.
2 урок. Навчання грамоти

1. Пригадаймо, що ми вчили вчора?
Так, учора  до нас завітав твердий і м'який дзвінкі звуки
Вони мають глуху пару 
Зараз спробуємо назвати слова, в яких є нові звуки. Гра "Квітка-семицвітка"
  
Вдалося назвати всі слова?
Серед цих слів було одне, в якому наш новий звук вимовляється м'яко. Яке це слово? Якщо ти назвав це слово, склади звукову модель його, якщо зможеш, транскрипцію,  перетвори звуки на букви. 
Сфотографуй, надішли.
2. Перевірка тексту на сторінці 64. Відповідай одним словом, але у цьому слові має бути новий звук.
Що робив струмок?
Що схилилися над струмком?
На що була схоже вода у струмку?
Хто прилетів до струмка?
Що хотів  ґедзь? 
Ти знаєш, хто такий ґедзь ?
Усі ґедзі підтримують свою життєдіяльність, споживаючи їжу у рідкому стані - це нектар, рослинні соки або кров тварин.  У великій кількості вони спроможні спричинити припинення польових робіт у денний час. Така ситуація складається, і люди вимушені працювати в полі вночі, щоб уникнути укусів цих набридливих комах. Місце укусу ґедзя набрякає й довго свербить. На відміну від ранки, що лишається після укусу комара, ранка, що виникає після нападу ґедзя, є досить глибокою. Ґедзі передають інфекційні захворювання, наприклад, туляремію.
Ґедзь – комаха корисна чи шкідлива?
2. Читай голосно й швидко!
3. Працюємо з Букварем.
Сторінка 65.
Роздивись малюнки. Як ти думаєш, про кого будемо читати?
Так, про птахів. Яких птахів ти побачив (побачила)?
Це качка, горобці й дятел.
Що тобі відомо про цих птахів?
4. Невеличка розвивальна хвилинка. 
Можна читати самотужки, можна попросити батьків.
Пригадаймо, як співають пташки.
Як співає зозуля? (ку-ку-ку-ку)
Як співає соловейко? (тьох-тьох-тьох-тьох)
Як співає горобчик? (цвірінь-цвірінь-цвірінь)
Чути голос ворони. (кар-кар-кар-кар)
Прилетів дятлик. (тук-тук-тук-тук)
Про птахів.
Птахів на землі менше ніж комах, проте їх доволі багато ─ майже 9 тисяч  видів.
Є птахи дуже великі, ледь не два метри заввишки, є і зовсім крихітні, не більше за метелика, та й вага в них лише кілька грамів. Є птахи, які літають понад хмарами, а є такі, що зовсім не можуть літати. Одні птахи живуть у лісі, інші лише в степу. Вони живуть лише в пустелі чи в горах, а деякі ─ тільки на березі моря.
Одні  птахи їдять рибу, а інші комашок. Є хижі птахи, що їдять інших звірів і птахів, а є такі, які їдять лише рослинну їжу, переважно ягоди й насіння. Деякі птахи живуть у дуплах, а інші в’ють собі гнізда на землі чи на гілках дерев та кущів.
Чи знаєш ти?
Якого птаха називають лісовим санітаром? (Дятла.)
Який птах дуже полюбляє красти блискучі предмети? (Ворона, сорока)
Який птах найсильніший? (Орел)
Який птах краще всіх співає? (Соловей)
Який птах дуже добре бачить вночі? (Сова)
Що за птах підкидає яйця іншим птахам? (Зозуля)
Цього птаха називають символом миру в світі? (Голуб)
Який птах живе на морі і ловить рибу? (Чайка)
А який птах найговорливіший  у світі? (Папуга).

Який птах не вміє літати, але чудово плаває? (Пінгвін).
5. Прочитай текст на сторінці 65 букваря. Читай чітко й голосно, читай так, щоб зрозуміти прочитане, не залишай незнайомі слова, питай у батьків їх лексичне значення. 
Про що дізнався (дізналася)?
6. Додаткове читання***
Продовжи речення.
Це ж так цікаво дізнаватися щось нове!
7. Усно попрацюй з картками.
Встав потрібне слово у речення.
Дзьобатими називають пташок, які мають великий дзьоб. 
Якийсь малюнок залишився порожнім, чи ні?
Прочитай пояснення слова "дзьобати". Роздивись малюнок. Хто що дзьобає? Хто кого дзьобає?
3 урок. Письмо
Пропис. Сторінка 57. Закінчити сторінку.
Сфотографувати, надіслати.
4 урок. Математика
1. Розв'язування задач.
Роздивись малюнок.
Про що тобі розповіла фігурна дужка?
Так, треба знайти ціле.
Нічого порівнювати не треба.
Скільки величин? 
Так, дві. Груші та гриби. 
Накресли модель задачі. Можна обирати будь-яку модель: або дві величини одна під однією, або обидві величини поруч. Не забувай про ціле й частини. Пам'ятаєш?
Наступна задача.
Про що говорить фігурна дужка?
Так, ціле - 6.
Що входить до складу цілого?
Частини. 
Які?     
3 та Х.
Що будемо знаходити?
Правильно. Частину.
Накресли моделі обох задач. Розв'яжи їх, запиши відповідь. 
Сфотографуй, надішли.
2. Нова тема.
Сьогодні ми дізнаємося ще про одну величину. Але, спершу, пригадаймо, які величини знаємо та як їх вимірювати?
Кількість предметів, наприклад 8 олівців, їх ми лічимо;
довжина предметів, наприклад, довжина ручки 9 см, її ми можемо виміряти лінійкою;
маса предметів, наприклад, мама купила 2 кг цукерок, можемо виміряти за допомогою вагів.
Є ще одна величина.
Зараз ти будеш проводити перший експеримент.
Увага батькам! Потрібна ваша допомога! Підготуйте невеличке відерко й тазик. Налийте у відро 3 л води. Поставте поруч порожню літрову банку й порожню півлітрову банку. Не називайте об'єм. Просто нехай дитина побачить, що одна банка велика, інша - маленька.
1. Дитина за допомогою літрової банки вимірює місткість води у відрі, зливає воду у тазик. Зверніть увагу, що вода нікуди не поділася, ми просто її перелили з однієї посудини у іншу.
2. Перелийте цю ж воду знову у відро.
3. Дитина вимірює цю ж воду півлітровою банкою.
4. Висновок: скільки великий банок помістилося? Скільки маленьких? Чому різна кількість?
Матуся вже підготувала для тебе усе необхідне.
Виміряй місткість відра за допомогою великої банки. Скільки разів помістилася банка?
Виміряй місткість відра за допомогою маленької банки. Скільки разів ти полічив?
Поясни, чому різна кількість разів, адже вода у відрі не змінилася.
Ми дізналися, що посуд має місткість, іншими словами об'єм. Ми колись таке робили в класі, пом'ятаєш?
Передивись відео.
З якою мірою ти познайомився (познайомилася)?
Зараз ти будеш проводити другий експеримент. Але тепер ти вже знаєш, що є мірка для вимірювання об'єму. Це літр.
Увага батькам! Потрібна ваша допомога! Поставте на стіл будь-яку порожню каструлю. Поруч - літрову банку. Нехай дитина наливає воду з крану у банку й лічить, скільки літрових банок помістилося у каструлі.
Матуся вже підготувала для тебе усе необхідне.
Вимірюй місткість, або об'єм каструлі за допомогою банки, об'єм якої 1л.
Скільки літрів води у каструлі? Що тобі допомогло визначити об'єм каструлі?
Отже! Об'єм посудини можна 
вимірювати літрами.
А тепер третій експеримент.
Увага батькам! Потрібна ваша допомога! Поставте відерце, каструлю, кружку. Об'єм не має значення. Головне, щоб кількість мірок можна було полічити: наприклад, у відро входить 3 літрові каструлі, а в літрову каструлю входить 4 кружки води.
Матуся вже підготувала для тебе усе необхідне.
1 завдання. Виміряй місткість (об'єм) відра за допомогою каструлі. Скільки разів "помістилася" каструля у відро?
2 завдання. Виміряй об'єм каструлі за допомогою кружки. Скільки разів "помістилася" кружка у каструлю?
3 завдання. А тепер скажи, скільки кружок води "поміститься" у відрі? Нічого не вимірюй! Зможеш?
Усі експерименти запиши на відео, надішли мені. Можна записати відео не самих експериментів, а тільки підсумків, які зробили діти.
3. Робота з підручником. Сторінка 106 - усно № 1, 2, 3
4. Розв'язування задач.
Перша задача
Зверни увагу, що величина одна - райдуга, яка складається з двох частин: теплих і холодних кольорів.
Друга задача
Зверни увагу, що разом квас Оленчин й Павлика - це одне ціле, яке складається з двох частин. 
Третя задача. Підручник. Сторінка 106 № 4. Короткий запис не робити. Ми вчимося робити схему. Ось її й накресли.
Розв'яжи усі задачі. 
Сфотографуй, надішли.
5 урок. Мистецтво
Сьогодні ми дізнаємося про холодні й теплі кольори.



Зроби свій малюнок фарбами: або тільки теплими, або тільки холодними.
А ще буде цікаво, якщо ти спробуєш намалювати одне й те ж, але різною гамою кольорів.
Сфотографуй, надішли.

Комментариев нет:

Отправить комментарий