02.04.2020 Доброго ранку, любі дітки й батьки!
Увага! Будь ласка, щодня заходьте на сайт школи й знову
реєструйтеся, як і перший раз. Адміністрація школи щодня перевіряє наявність учнів та їх роботу у період карантину. Не забувайте!
Вспомни, что мы изучали вчера?
Да, действительно, все слова имеют лексическое значение. Слова могут называть предметы, чувства, настроения, действия, признаки (описания).
А сегодня ты узнаешь об особенных словах.
Просмотри внимательно видео.
Можешь останавливать видео, и самостоятельно вспоминать такие слова, которые имеют несколько значений. А потом проверишь, назвала ли автор урока твои слова.
01.04Увага! Будь ласка, щодня заходьте на сайт школи й знову
реєструйтеся, як і перший раз. Адміністрація школи щодня перевіряє наявність учнів та їх роботу у період карантину. Не забувайте!
1 урок. Навчання грамоти
Працюємо з Букварем. Сторінка 60 - 61.
Подивись на малюнок зверху сторінки.
Куди їде автобус?
Пригадай букву, яку ми вивчили.
Скільки звуків вона позначає? Які це звуки?
Де живе буква Щ на Стрічці букв?
1 завдання. Прочитай слова Читалочки повільно, по складах. Тепер швидше. Вимовляй правильно звуки!
Поясни, чому всі вони написані з великої букви?
Так, дійсно, всі ці слова називають міста, села, прізвища людей. Такі слова ми пишемо обов'язково з великої букви і на письмі підкреслюємо зеленим кольором, щоб показати, що в цьому місці можна зробити помилку. Пам'ятаєш, такі місця в словах ми називаємо "помилконебезпечними" (в русском языке: "ошибкоопасными").
2 завдання. Щебетунчик підготував для тебе завдання. Але деякі слова загубив. Допоможи Щебетунчикові.
3 завдання. Унизу сторінки написані слова. Прочитай спочатку тільки слова.
Вони тобі знайомі?
Кого ми називаємо щедрим? щасливим?
А тепер прочитай лексичне значення цих слів.
Чи ти був правий?
Молодець! У тебе гарно виходить!
Спробуй скласти речення з кожним із цих слів.
Бачиш, за допомогою цих слів ти описуєш якийсь предмет, думаю, живу істоту, наприклад людину. Я права?
Спробуй ці речення записати у зошиті, не забудь про склади, наголос й "помилконебезпечні" місця. Сфотографуй, надішли.
4 завдання. Переходимо на праву сторінку.
Прочитай перше речення у тексті. Закрий підручник. Спробуй відповісти на це питання. Не відкривай підручника.
Повтори слово БАТЬКІВЩИНА кілька разів.
Які слова - родичі приходять тобі на думку?
Мабуть, БАТЬКО? А при чому тут БАТЬКО і БАТЬКІВЩИНА? Поміркуй разом з батьками.
А тепер відкрий підручник і прочитай уважно текст. Не забувай вимовляти два звуки на місці букви Щ!
Вивчи віршик напам'ять:
4 урок. Мистецтво
Працюємо з Букварем. Сторінка 60 - 61.
Подивись на малюнок зверху сторінки.
Куди їде автобус?
Пригадай букву, яку ми вивчили.
Скільки звуків вона позначає? Які це звуки?
Де живе буква Щ на Стрічці букв?
1 завдання. Прочитай слова Читалочки повільно, по складах. Тепер швидше. Вимовляй правильно звуки!
Поясни, чому всі вони написані з великої букви?
Так, дійсно, всі ці слова називають міста, села, прізвища людей. Такі слова ми пишемо обов'язково з великої букви і на письмі підкреслюємо зеленим кольором, щоб показати, що в цьому місці можна зробити помилку. Пам'ятаєш, такі місця в словах ми називаємо "помилконебезпечними" (в русском языке: "ошибкоопасными").
2 завдання. Щебетунчик підготував для тебе завдання. Але деякі слова загубив. Допоможи Щебетунчикові.
3 завдання. Унизу сторінки написані слова. Прочитай спочатку тільки слова.
Вони тобі знайомі?
Кого ми називаємо щедрим? щасливим?
А тепер прочитай лексичне значення цих слів.
Чи ти був правий?
Молодець! У тебе гарно виходить!
Спробуй скласти речення з кожним із цих слів.
Бачиш, за допомогою цих слів ти описуєш якийсь предмет, думаю, живу істоту, наприклад людину. Я права?
Спробуй ці речення записати у зошиті, не забудь про склади, наголос й "помилконебезпечні" місця. Сфотографуй, надішли.
4 завдання. Переходимо на праву сторінку.
Прочитай перше речення у тексті. Закрий підручник. Спробуй відповісти на це питання. Не відкривай підручника.
Повтори слово БАТЬКІВЩИНА кілька разів.
Які слова - родичі приходять тобі на думку?
Мабуть, БАТЬКО? А при чому тут БАТЬКО і БАТЬКІВЩИНА? Поміркуй разом з батьками.
А тепер відкрий підручник і прочитай уважно текст. Не забувай вимовляти два звуки на місці букви Щ!
Вивчи віршик напам'ять:
Батьківщина
— це рідний край!
Батьківщина — це ліс і гай!
Батьківщина — це рідна земля.
Батьківщина — це ти і я!
Батьківщина — це ліс і гай!
Батьківщина — це рідна земля.
Батьківщина — це ти і я!
2 урок. Письмо
Прописи. Сторінка 53.
Сфотографувати, надіслати.
3 урок. Математика
1. Повторення. Закріплення матеріалу.
Якщо у тебе немає труднощів розв’язувати задачі з попередніх днів навчання,
то і сьогодні все зрозумієш або пригадаєш. Адже, такі задачі ми розв’язували в
класі.
Прослухай ще раз моє пояснення.
Перед тобою модель задачі. До цієї схеми можна дібрати багато різноманітних
сюжетів. Послухай кілька з них.
Тепер самостійно склади свої задачі. Навчи батьків складати задачі за
схемами.
Пам'ятаєш, нам потрібно розв'язати задачу про Марійку та Дениска. Повернися до першого відео. Прослухай задачу ще раз. А тепер разом зі мною розв'яжи її.
Сподіваюся, труднощів не виникне під час розв’язання наступної задачі.
Потренуйся у вільний час. Пригадай задачі з минулих тем. У задачах ми обов'язково показуємо частини й ціле!
Надсилати не треба. Наступного разу ми будемо розв'язувати різноманітні задачі.
Надсилати не треба. Наступного разу ми будемо розв'язувати різноманітні задачі.
2. Нова тема. Знову порівнюємо!
Попрацюйте з підручником. Сторінка 105 - усно.
Зошит з друкованою основою. Сторінка 55 № 6. Показуй частини і ціле. Промовляй: "Щоб знайти частину, треба...." або "Щоб знайти ціле, треба..."
Сторінка 56 № 1 (за моїми рекомендаціями).
Обидва завдання сфотографувати, надіслати.
Зошит з друкованою основою. Сторінка 55 № 6. Показуй частини і ціле. Промовляй: "Щоб знайти частину, треба...." або "Щоб знайти ціле, треба..."
Сторінка 56 № 1 (за моїми рекомендаціями).
Обидва завдання сфотографувати, надіслати.
Казковий будинок за власним задумом.
Пропоную тобі розглянути, що і як малюють інші люди на цю тему. Це цікаво!
Уяви собі свій будиночок, з якої він казки, хто буде жити в ньому.
Намалюй або олівцями, або фломастерами, або фарбами. Зроби його яскравим.
Сфотографуй,
надішли.
5 урок. Російська мова
Продолжаем узнавать новое и интересное о русском языке. У этого языка много секретов. Учись, и ты их откроешь!Вспомни, что мы изучали вчера?
Да, действительно, все слова имеют лексическое значение. Слова могут называть предметы, чувства, настроения, действия, признаки (описания).
А сегодня ты узнаешь об особенных словах.
Просмотри внимательно видео.
Можешь останавливать видео, и самостоятельно вспоминать такие слова, которые имеют несколько значений. А потом проверишь, назвала ли автор урока твои слова.
Итак, в русском языке существуют слова, которые имеют несколько лексических значений. Какие слова ты запомнил?
Доброго ранку, любі дітки й батьки!
Увага! Будь ласка, щодня заходьте на сайт школи й знову
реєструйтеся, як і перший раз. Адміністрація школи щодня перевіряє наявність учнів та їх роботу у період карантину. Не забувайте!
Натисніть ТУТ
1 урок. ЯДС
Тобі знайоме слово «земля»? Що це, на твою думку?
Поверхня, по якій ми ходимо.
Ще раз передивись відео.
Увага! Будь ласка, щодня заходьте на сайт школи й знову
реєструйтеся, як і перший раз. Адміністрація школи щодня перевіряє наявність учнів та їх роботу у період карантину. Не забувайте!
Натисніть ТУТ
1 урок. ЯДС
Тобі знайоме слово «земля»? Що це, на твою думку?
Поверхня, по якій ми ходимо.
А таке
слово «Земля»? З
великої букви?
Це наша
планета.
У планети
Земля є її поверхня - земля.
Сьогодні ми з тобою будемо досліджувати поверхню планети - землю. Точніше, її верхній шар.
Як це – «верхній
шар»? Поміркуй разом з батьками.
Російською
мовою – «слой».
Називається
такий верхній шар землі – ҐРУНТ.
Зрозумів, від якого слова походить
назва «органічні» речовини? Так, від слова «організм».
Зрозумів,
звідки з'являється перегній? Чому його так названо? Повтори слово кілька разів.
ПЕ-РЕ-ГНІЙ. Організми перегнівають. Яке ще є слово для назви перегною?
Що входить
до складу ґрунту?
Чому ґрунт – найактивніша частина планети?
Ще про ґрунт!
Тобі зустрінеться слово ДОМІШКИ. Наголос на перший склад. Яке значення має слово? Здогадайся.
Ще про ґрунт!
Тобі зустрінеться слово ДОМІШКИ. Наголос на перший склад. Яке значення має слово? Здогадайся.
Робота з підручником. Сторінка 58. Перечитай. Що є у підручнику, а у відео немає?
У Зошиті - сторінка 26. Попрацюй.
2 урок. Математика
1. Продовжуємо
порівнювати математичні вирази і числа.
Учора ми вчилися порівнювати, але в записах ваших деяких робіт з'явилися труднощі. Тому, ще раз передивись моє пояснення за 31.03.
Увага! Нагадую! Підказками у друкованому зошиті з математики користуватися не треба. У зошиті з математики результат математичного виразу записують знизу. Я прошу записувати його зверху, над знаком, маленькими цифрами. Тож, другу строчку у зошиті не використовуйте.
Алгоритм роботи:
Учора ми вчилися порівнювати, але в записах ваших деяких робіт з'явилися труднощі. Тому, ще раз передивись моє пояснення за 31.03.
Увага! Нагадую! Підказками у друкованому зошиті з математики користуватися не треба. У зошиті з математики результат математичного виразу записують знизу. Я прошу записувати його зверху, над знаком, маленькими цифрами. Тож, другу строчку у зошиті не використовуйте.
Алгоритм роботи:
Працюємо в зошиті з друкованою основою.
Якщо немає місця, - робіть у звичайному зошиті.
Сторінка 55 № 5.
Сфотографувати,
надіслати.
2. Знаходимо невідомі компоненти.
Таку роботу ми теж виконували. Поверніться до відео за 24.03.
Не забудь повторити назви компонентів.
Самостійно виконати завдання у друкованому зошиті на сторінці 53 № 7 за моїми поясненнями.
Сфотографувати, надіслати.
3. Повертаємося до задач.
25.03 та 26.03 ми довго й плідно працювали з моделями, знаходженням невідомого, відповідями. Тож, сподіваюся, сьогодні для тебе не буде труднощів.
3 урок. Англійська мова
У Вайбері Ганна Олександрівна все розповіла.
Крім того, ти вже вчив алфавіт. Повтори його за посиланням на сторінці Дистанційне навчання
4 урок. Фізичне виховання
Євген Вікторович для тебе теж записав урок. Через сайт школи пройдіть на сторінку 1-Б класу, знайдіть сьогоднішній день, урок фізичного виховання. Займайтеся!
5 урок. Російська мова
Сегодня мы повторим, что такое слово, зачем нужны слова и какие бывают слова.
Просмотри это видео. Что нового для себя открыл?
У Вайбері Ганна Олександрівна все розповіла.
Крім того, ти вже вчив алфавіт. Повтори його за посиланням на сторінці Дистанційне навчання
4 урок. Фізичне виховання
Євген Вікторович для тебе теж записав урок. Через сайт школи пройдіть на сторінку 1-Б класу, знайдіть сьогоднішній день, урок фізичного виховання. Займайтеся!
5 урок. Російська мова
Сегодня мы повторим, что такое слово, зачем нужны слова и какие бывают слова.
Теперь, дружок, ты будешь спрашивать, что обозначает то или иное слово по-взрослому, по-научному. Если вдруг ты не понимаешь какое-то слово, скажи: "Объясните мне лексическое значение этого слова".
Договорились?
Договорились?
Комментариев нет:
Отправить комментарий