Переводчик

Страницы

Уважаемые друзья!

Я рада приветствовать Вас на своем блоге. Надеюсь, наше общение будет плодотворным и интересным.

На страницах моего блога Вы сможете узнать о событиях нашего класса и некоторых моих личных наработках.

Дистанційне навчання 01.04, 02.04


02.04.2020 Доброго ранку, любі дітки й батьки!
Увага! Будь ласка, щодня заходьте на сайт школи й знову
реєструйтеся, як і перший раз. Адміністрація школи щодня перевіряє наявність учнів та їх роботу у період карантину. Не забувайте!
1 урок. Навчання грамоти
Працюємо з Букварем. Сторінка 60 - 61.
Подивись на малюнок зверху сторінки.
Куди їде автобус?
Пригадай букву, яку ми вивчили. 
Скільки звуків вона позначає? Які це звуки? 
Де живе буква Щ на Стрічці букв?
1 завдання. Прочитай слова Читалочки повільно, по складах. Тепер швидше. Вимовляй правильно звуки!
Поясни, чому всі вони написані з великої букви?
Так, дійсно, всі ці слова називають міста, села, прізвища людей. Такі слова ми пишемо обов'язково з великої букви і на письмі підкреслюємо зеленим кольором, щоб показати, що в цьому місці можна зробити помилку. Пам'ятаєш, такі місця в словах ми називаємо "помилконебезпечними" (в русском языке: "ошибкоопасными").
2 завдання. Щебетунчик підготував для тебе завдання. Але деякі слова загубив. Допоможи Щебетунчикові.
3 завдання. Унизу сторінки написані слова. Прочитай спочатку тільки слова.
Вони тобі знайомі?
Кого ми називаємо щедрим? щасливим?
А тепер прочитай лексичне значення цих слів.
Чи ти був правий?
Молодець! У тебе гарно виходить!
Спробуй скласти речення з кожним із цих слів.
Бачиш, за допомогою цих слів ти описуєш якийсь предмет, думаю, живу істоту, наприклад людину. Я права?
Спробуй ці речення записати у зошиті, не забудь про склади, наголос й "помилконебезпечні" місця. Сфотографуй, надішли.
4 завдання. Переходимо на праву сторінку.
Прочитай перше речення у тексті. Закрий підручник. Спробуй відповісти на це питання. Не відкривай підручника. 
Повтори слово БАТЬКІВЩИНА кілька разів. 
Які слова - родичі приходять тобі на думку?
Мабуть, БАТЬКО?  А при чому тут БАТЬКО і БАТЬКІВЩИНА? Поміркуй разом з батьками.
А тепер відкрий підручник і прочитай уважно текст. Не забувай вимовляти два звуки на місці букви Щ!
Вивчи віршик напам'ять:
Батьківщина — це рідний край!
Батьківщина — це ліс і гай!
Батьківщина — це рідна земля.
Батьківщина — це ти і я!
2 урок. Письмо
Прописи. Сторінка 53.
Сфотографувати, надіслати.
3 урок. Математика
1. Повторення. Закріплення матеріалу.
Якщо у тебе немає труднощів розв’язувати задачі з попередніх днів навчання, то і сьогодні все зрозумієш або пригадаєш. Адже, такі задачі ми розв’язували в класі.

Прослухай ще раз моє пояснення.
Перед тобою модель задачі. До цієї схеми можна дібрати багато різноманітних сюжетів. Послухай кілька з них.
Тепер самостійно склади свої задачі. Навчи батьків складати задачі за схемами.
Пам'ятаєш, нам потрібно розв'язати задачу про Марійку та Дениска. Повернися до першого відео. Прослухай задачу ще раз. А тепер разом зі мною розв'яжи її.
Сподіваюся, труднощів не виникне під час розв’язання наступної задачі. 
Потренуйся у вільний час. Пригадай задачі з минулих тем. У задачах ми обов'язково показуємо частини й ціле! 
Надсилати не треба. Наступного разу ми будемо розв'язувати різноманітні задачі.
2. Нова тема. Знову порівнюємо!

Попрацюйте з підручником. Сторінка 105 - усно.
Зошит з друкованою основою. Сторінка 55 № 6. Показуй частини і ціле. Промовляй: "Щоб знайти частину, треба...." або "Щоб знайти ціле, треба..."
Сторінка 56 № 1 (за моїми рекомендаціями).
Обидва завдання сфотографувати, надіслати.
4 урок. Мистецтво
Казковий будинок за власним задумом.
Пропоную тобі розглянути, що і як малюють інші люди на цю тему. Це цікаво! 
Уяви собі свій будиночок, з якої він казки, хто буде жити в ньому. Намалюй або олівцями, або фломастерами, або фарбами. Зроби його яскравим.

Сфотографуй, надішли.
5 урок. Російська мова
Продолжаем узнавать новое и интересное о русском языке. У этого языка много секретов. Учись, и ты их откроешь!
Вспомни, что мы изучали вчера?
Да, действительно, все слова имеют лексическое значение. Слова могут называть предметы, чувства, настроения, действия, признаки (описания).
А сегодня ты узнаешь об особенных словах.
Просмотри внимательно видео.
Можешь останавливать видео, и самостоятельно вспоминать такие слова, которые имеют несколько значений. А потом проверишь, назвала ли автор урока твои слова.


Итак, в русском языке существуют слова, которые имеют несколько лексических значений. Какие слова ты запомнил?

01.04
Доброго ранку, любі дітки й батьки!
Увага! Будь ласка, щодня заходьте на сайт школи й знову
реєструйтеся, як і перший раз. Адміністрація школи щодня перевіряє наявність учнів та їх роботу у період карантину. Не забувайте!
Натисніть ТУТ
1 урок. ЯДС
Тобі знайоме слово «земля»Що це, на твою думку?
Поверхня, по якій ми ходимо.

А таке слово «Земля»? З великої букви?
Це наша планета.
У планети Земля є її поверхня - земля.
Сьогодні ми з тобою будемо досліджувати поверхню планети - землю. Точніше, її верхній шар.
Як це – «верхній шар»? Поміркуй разом з батьками.
Російською мовою – «слой». 
Називається такий верхній шар землі – ҐРУНТ.
Ще раз передивись відео.
Зрозумів, від якого слова походить назва «органічні» речовини? Так, від слова «організм»
Зрозумів, звідки з'являється перегній? Чому його так названо? Повтори слово кілька разів. ПЕ-РЕ-ГНІЙ. Організми перегнівають. Яке ще є слово для назви перегною?
Що входить до складу ґрунту?
Чому ґрунт – найактивніша частина планети?
Ще про ґрунт! 
Тобі зустрінеться слово ДОМІШКИ. Наголос на перший склад. Яке значення має слово? Здогадайся.
Робота з підручником. Сторінка 58. Перечитай. Що є у підручнику, а  у відео немає?
У Зошиті - сторінка 26. Попрацюй.
2 урок. Математика
1. Продовжуємо порівнювати математичні вирази і числа.
Учора ми вчилися порівнювати, але в записах ваших деяких робіт з'явилися труднощі. Тому, ще раз передивись моє пояснення за 31.03. 
Увага! Нагадую! Підказками у друкованому зошиті з математики користуватися не треба. У зошиті з математики результат математичного виразу записують знизу. Я прошу записувати його зверху, над знаком, маленькими цифрами. Тож, другу строчку у зошиті не використовуйте. 
Алгоритм роботи:
Працюємо в зошиті з друкованою основою.
Якщо немає місця, - робіть у звичайному зошиті.
Сторінка 55 № 5.

Сфотографувати, надіслати.
2. Знаходимо невідомі компоненти.

Таку роботу ми теж виконували. Поверніться до відео за 24.03.
Не забудь повторити назви компонентів.
Самостійно виконати завдання у друкованому зошиті на сторінці 53 № 7 за моїми поясненнями.
Сфотографувати, надіслати.
3. Повертаємося до задач.
25.03 та 26.03 ми довго й плідно працювали з моделями, знаходженням невідомого, відповідями. Тож, сподіваюся, сьогодні для тебе не буде труднощів.

Сфотографувати, надіслати.
3 урок. Англійська мова
У Вайбері Ганна Олександрівна все розповіла.
Крім того, ти вже вчив алфавіт. Повтори його за посиланням на сторінці Дистанційне навчання 
4 урок. Фізичне виховання
Євген Вікторович для тебе теж записав урок. Через сайт школи пройдіть на сторінку 1-Б класу, знайдіть сьогоднішній день, урок фізичного виховання. Займайтеся!
5 урок. Російська мова
Сегодня мы повторим, что такое слово, зачем нужны слова и какие бывают слова.

Просмотри это видео. Что нового для себя открыл?
Теперь, дружок, ты будешь спрашивать, что обозначает то или иное слово по-взрослому, по-научному. Если вдруг ты не понимаешь какое-то слово, скажи: "Объясните мне лексическое значение этого слова". 
Договорились?




Комментариев нет:

Отправить комментарий