Переводчик

Страницы

Уважаемые друзья!

Я рада приветствовать Вас на своем блоге. Надеюсь, наше общение будет плодотворным и интересным.

На страницах моего блога Вы сможете узнать о событиях нашего класса и некоторых моих личных наработках.

Дистанційне навчання 10.04, 13.04, 14.04


14.04
Пройдіть реєстрацію на сайті школи.
1 урок ЯДС
Сьогодні ми продовжуємо досліджувати рослини.
Поміркуйте, які органи мають усі рослини. Без чого рослини не можуть існувати? А який орган рослин нам дарує красу? А який орган рослин ми можемо споживати у їжу?
Отже, дещо ти вже знаєш. Сьогодні продовжимо дізнаватися нове.
Повтори, з яких органів складаються всі рослини.
І ще одне відео тобі допоможе запам'ятати назви всіх органів рослин
Тепер, сподіваюся, ти зможеш виконати вправу
Робота з підручником. Сторінка 65.
Робота у зошиті. Сторінка 29 № 5
2 урок. Навчання грамоти
1. Повторення
Перше, що ми маємо повторити, це звуки, які завжди тверді!
Пам’ятаєш, таке завдання було вчора?
Тобі допоможе наша Стрічка букв. Виставляю її для тебе ще раз, пропоную скачати її та мати завжди під рукою.
Дивись уважно на букви синьо-жовтого кольору. Вони позначають завжди тверді приголосні звуки. Щоб було легше, слухай мої пояснення й розподіли звуки на групи.
Яке було наступне питання для тебе вчора? Треба було розібратися з моделями, які я тобі запропонувала. Пам’ятаєш?
1 модель. Звуки [йа] [йу] [йе] [йі] стоять на початку слова й позначаються «хитрими» буквами я, ю, є, ї.
2 модель. Звуки [йа] [йу] [йе] [йі] стоять після голосного на початку складу й позначаються «хитрими» буквами я, ю, є, ї.
3 модель. Звуки [йа] [йу] [йе] [йі] стоять після твердого приголосного, на письмі обов’язково пишемо апостроф, а звуки позначаємо, як завжди, «хитрими» буквами я, ю, є, ї.
Ці моделі я раджу тобі теж переписати або скачати, щоб вони постійно були з тобою поруч.
Зараз я буду називати слова, а ти будеш показувати, до якої моделі вони належать.
Спочатку тренуйся разом зі мною.
А тепер самотійно.
Увага! Відповіді для батьків: моделі №№ 1, 3, 2, 1, 1, 3, 2, 3, 1, 2
Почув слово з двома звуками [й]? Виконай завдання. Сфотографуй, надішли.
2. Продовжуємо працювати з апострофом.
Послухай спочатку загадку, а потім казку про апостроф. Чи почуєш ти у казці слова, у яких вимовляємо звуки [йа] [йу] [йе] [йі] після твердих приголосних?
Це дуже важливе вміння: називати, чути, знаходити слова із звуком  після твердого приголосного.
Перевір себе разом зі мною
Багато загуб слів?! Сподіваюся, не дуже.
3. Наступне завдання.
Буквар. Сторінка 69. Перед тобою текст. Спочатку роздивись малюнок.
Кілька питань для тебе. Відповідай повними реченнями.
Як можна назвати людей, які зібралися за столом?
Так, їх можна назвати РОДИНА або СІМ'Я. Ці два слови мають однакове лексичне значення. Пригадай, як називаються такі слова. Ми вивчали це на уроці російської мови. Так, це синоніми.
Як ти вважаєш, яка ця сім'я? Як вони ставляться один до одного? Чому ти так вирішив? Чому вони зібралися за столом? Хто в цій родині найстарший? А наймолодший? Пофантазуй, про що сім'я може розмовляти за столом.
Дуже розумні відповіді. Але ж, давай дізнаємося усе про цю сім'ю з тексту.
Прочитай текст.
Виправдилися твої міркування перед початком читання?
Мабуть, не всі. Отже, щоб дійсно про щось нове дізнатися, треба читати!
Прочитай текст ще раз.
Поліч, скільки у тексті слів з апострофом.
Прочитай усі ці слова голосно, чітко, щоб я почула звук [й] після твердого приголосного.
Кілька цікавих фактів про апостроф
3 урок. Письмо
Сторінка  61. Три перші строчки. Склади, наголос.
4 урок. Математика
1. Усні питання для тебе:
Яку арифметичну дію з числами треба виконати, щоб стало більше? менше?
Чи можна при додаванні одержати те саме число? У якому випадку?
Чи можна при відніманні одержати те саме число? У якому випадку?
Як пов’язані арифметичні дії додавання і віднімання?
Як називаються числа при додаванні?
Як знайти невідомий доданок? невідоме зменшуване? невідомий від’ємник?
Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?
Що таке 10 одиниць? Як назвати іншим словом?
А що таке 1 десяток?
Чи можна десятками лічити так само, як і одиницями?
Мама спекла 30 пиріжків. Скільки десятків пиріжків спекла мама?
Тато купив 1 десяток груш. Скільки груш купив тато?
2. Працюємо у зошиті. Сторінка 68  № 2 - усно
3. Лічба десятками. Слухай уважно! Нам потрібно навчитися називати числа, які належать до першого, або п'ятого, або дев'ятого десятка.

4. А зараз будемо навчатися порівнювати десятки й виконувати дії з десятками.
Виконай письмово завдання у кінці відео. Не забувай показувати ціле й частини.
Сфотографуй, надішли.
5. Усна робота з підручником. Сторінки 110, 111, 112
Усна робота з зошитом. Сторінки 68 - 69.
А ось задачу на сторінці 69 № 6 розв'язати так, як ми це завжди робимо, сфотографувати й надіслати.
Сподіваюся, що тема не була для тебе надто важкою. Оскільки ми вміємо виконувати дії з числами у межах 10, то і десятками ми теж зможемо лічити. Ти побачив, що склад чисел у межах 10 потрібно знати, оскільки без нього ми далі не можемо рухатися.
***Якщо у тебе залишився час, виконай завдання, позначай ціле й частини, сфотографуй, надішли.
Увага! Писати 4д. не потрібно. Зразу пиши двоцифрове число, наприклад, 40.
І порівняння виразів і числа (за моїми минулими рекомендаціями).

13.04
Будь ласка, не забудьте зайти на сайт школи та зареєструватися!
1 урок. ЯДС
1. Наші відкриття: РОСЛИНИ – ОКРАСА Й ДИВО ЗЕМЛІ
Поясни цю думку самостійно.
Передивись відео.
Повернися до теми уроку. Хочеш щось доповнити після перегляду відео?
На які групи поділяються всі рослини?
Доведи, що рослини належать до живої природи.
Чи дійсно рослини - це зелене диво Землі?
2. Працюємо з підручником. Сторінки 63-64.
Вивчаймо серйозно, відповідаємо на питання, роздивляємося малюнки.
3. Працюємо у зошиті. Сторінка 28-29 № 1, 2, 3, 4
2 урок. Навчання грамоти
Працюй разом зі мною
Нарешті ми з тобою  познайомилися з найважливішим знаком у словах. Тепер ти знаєш, що апостроф ставимо після букви, що позначає твердий приголосний звук. Апостроф показує, що після твердого приголосного ми вимовляємо звук [й] з голосним.
Подивись на малюнок. Спробуй самостійно назвати слова - назви предметів. Пам'ятай, що в цих словах треба вимовляти твердий приголосний, а після нього звук [й] з голосним звуком!
Тепер разом зі мною називай ці слова.
Пропоную тебе ще раз прослухати 
усі відео уважніше!
Завдання. 
Повернися ще раз до Стрічки букв! Пригадай, які букви в українській мові позначають завжди твердий приголосний звук. Це важливо!
Склади звукову модель, транскрипцію й буквений запис усіх слів. Сфотографуй, надішли.
Підказочка!
Так, є слово з іншою "хитрою" буквою. З якою?
Добре! З буквою Ю.






Робота з Букварем. Сторінка 68. Працювати за завданням сторінки.
Зверніть увагу на вірш. Дуже цікава робота! Слово має кілька лексичних значень! Ми це вчили на уроці російської мови.
Сьогодні на уроці навчання грамоти у нас була дуже велика й серйозна дослідницька праця. Головне, запам'ятати, яку "роботу" виконує апостроф у слові. 
Разом зі мною: апосторф показує, що після твердого приголосного ми чуємо звуки [й] з голосним, які "ховаються" у "хитрі" букви.
Я для тебе склала підказочку. Спробуй  розібратися, а завтра ми будемо про це говорити разом.
3 урок. Письмо
Повторимо написання деяких букв та їх поєднання.
Пропис. Сторінка 49. Усі три речення запиши за нашими правилами.
Сфотографувати, надіслати.

10.04
1 урок. Навчання грамоти
Зараз ми разом з тобою потренуємося вимовляти складні звуки української мови. Я називаю слово, ти – повторюєш.
Продовжуємо фонетичну хвилинку!
Доречі, ми зараз з тобою познайомилися з наукою ФОНЕТИКА. Це наука...  
А що це за наука, ти зараз здогадаєшся! Повтори назву ще раз. У слові є частинка ФОН. Пригадай слова, у яких є теж частинка ФОН. Правильно! 
Телефон (передає звуки на відстані), мікрофон (прибор для підвищення голосу, звуку), магнітофон (апарат для відновлення звуків), мегафон (рупор для підсилення звуку).
Отже, фонетика - це наука про звуки мовлення.
Продовжимо працювати із звуками української мови. Повторюй за  мною.
Фонетика продовжує нас навчати правильно вимовляти звуки!
Ми з тобою вивчили новий звук. Вимови разом зі мною слова з цим звуком і виконай завдання в кінці відео.
Який глухий звук ти отримав?
Подивись на нашу Стрічку букв.
Чому над буквами Ц і Ч не живуть букви? Але ж звуки показано? 
Так, тому що ці дзвінкі звуки позначаються двома буквами! Дуже гарно! Я пишаюся тобою!
2. Тепер працюємо в Букварі. Сторінка 67.
Перше завдання Щебетунчика. Він пропонує тобі вивчити скоромовку. Для чого треба вчити скоромовки? Так, щоб наше мовлення було зрозумілим, чітким.
Правила вивчення скоромовки:
1. Прочитати повільно, по складах.
2. Спитати про невідомі слова, дізнатися їх лексичне значення.
3. Прочитати швидше. І ще швидше. І ще швидше. Чітко вимовляти звуки.
4. Вивчити напам'ять. Повторювати швидко 3-5 разів.
Наступне задання - вірш про бджілку.
Прочитай повільно, дізнайся про невідомі слова.
Вивчи вірш напам'ять.
Відео запиши, надішли.
2 урок. Математика
1. Працюємо з підручником. Сторінка 109.
Ми з тобою вже досить гарно розбираємося з величинами. Ти знаєш, що таке ціле й частини.
Виконай № 1, 2 усно. Розмірковуй. Бачиш, частини ми можемо назвати буквами латинського алфавіту. Такими буквами ти користуєшся на уроках англійської мови.
№ 3 - попрацюй з величиною маси.
№ 4 - попрацюй з величиною довжини.
№ 5 - задача. Короткий запис ми не складаємо, тільки - модель. Розв'яжи задачу. Сфотографуй, надішли тільки задачу.
2. Працюємо у зошиті. Сторінка 58.
№ 1, 2 - по завданню в зошиті
№ 3 - так, як ми вчилися порівнювати число і вираз. Пригадай, ці пояснення є ще 31.03 та 01.04
Сфотографуй, надішли зразу три номери.
Сторінка 60.
№ 1, 2 - по завданню в зошиті з цілим і частинами
№ 3 - тепер порівнюємо вирази за зразком моїх пояснень.
Нагадую! Не звертаємо уваги на підказки у зошиті! Унизу ми не порівнюємо, а визначаємо різницю між результатами виразів.
Сфотографуй, надішли зразу три номери.
3. Досліджуємо десяток.
Увага! Записувати в зошиті усі завдання, крім рівнянь з фруктами!
Не забувай показувати ціле та частини.
Отже, 1 десяток - це 10 одиниць.
5 десятків - це 50 одиниць.
А 10 десятків?
Так, це 100 одиниць!
Надсилати не треба.
3 урок. Русский язык
Всё, что сегодня ты услышишь в видео, тебе знакомо! Некоторые слова ты знаешь на украинском языке. Теперь эти слова запомни на русском!
Звуковые модели здесь составляют немного по-другому, в цвете: синий - твёрдый согласный звук, зелёный - мягкий согласный звук, а красный цвет - это гласный звук.
Итак, повторяем и закрепляем, что такое ударение (укр. наголос), слог (укр. склад) , гласный звук (укр. голосний звук), согласный звук (укр. приголосний звук). Ну, а алфавит мы ещё не учили. Думаю, трудно тебе не будет и в этом разобраться.
Что нового ты узнал?
Что было трудно?
Чему научился? Что повторил?
4 урок. Англійська мова
Завдання викладено у групі Вайбер

Комментариев нет:

Отправить комментарий