Переводчик

Страницы

Уважаемые друзья!

Я рада приветствовать Вас на своем блоге. Надеюсь, наше общение будет плодотворным и интересным.

На страницах моего блога Вы сможете узнать о событиях нашего класса и некоторых моих личных наработках.

суббота, 6 апреля 2019 г.


До відома батьків!
Державна підсумкова  атестація - 2019
Атестація здійснюється з метою моніторингу якості освіти і проводиться у формі підсумкових контрольних робіт з двох предметів:
·        української мови (передбачає оцінювання результатів навчання з української мови і літературного читання)
·        математика
На проведення контрольної роботи відводиться 1 академічна година: 5 хвилин  – на пояснення змісту роботи та інструкції щодо її виконання і 35 хвилин  – на її виконання.
Оцінювання підсумкових контрольних робіт здійснюється відповідно до «Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти» (наказ МОН  від 13.04.2011 № 329, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 11 травня 2011 за  № 566/19304) та Орієнтовних вимог до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи (наказ МОН України від 19.08.2016 № 1009 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 № 1222»).
Результати атестації не враховуються під час виставлення річних оцінок із навчальних предметів.
Атестаційна контрольна робота з української мови є інтегрованою і містить завдання на перевірку результатів навчання з української мови і літературного читання.
Завдання містять перевірку:
·        сформованості навички читання,
·        розуміння прочитаного,
·        уміння працювати з текстом, використовуючи визначені програмою літературознавчі поняття,
·        перевірку орфографічних і пунктуаційних умінь,
·        навичок застосування знань про мову і мовлення, мовних умінь;
·        побудову зв’язного висловлювання.
Усі завдання формуються на основі єдиного художнього або науково-художнього тексту.
Для перевірки орфографічних і пунктуаційних умінь обирають в тексті для читання логічно завершену частину для списування, в якій 25% слів містять вивчені орфограми, і оформлюють її з пропусками цих орфограм. Далі організовують перевірку навички читання мовчки.
Після повного прочитування тексту учням пропонується виконувати завдання у тому порядку, як їм зручно.
Система завдань підсумкової контрольної роботи з математики має охоплювати усі змістові лінії програми без дублювання перевірки одного і того ж уміння в різних завданнях (не враховуючи обчислень).
Цілісно підсумкова контрольна робота має забезпечувати перевірку умінь:
·        розв’язувати складену задачу на 3 дії,
·        здійснювати перевірку обчислень,
·        знаходити частину числа/числа за значенням його частини;
·        знаходити значення виразу із змінною/розв’язувати просте рівняння; порівнювати величини з використанням перетворення іменованих чисел; знаходити периметр/площу прямокутника;
·        називати геометричні фігури, їх ознаки.


Комментариев нет:

Отправить комментарий